Gå til innhold
Arkivverket

[#49712] Gratulerer med dagen


Gjest Gunn Huglen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Til alle dere i BRUKARforum. Håper dere får en fin 17 mai. Takk for flott hjelp og hyggelige debatter.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Heimdal Sander

Hei. Vil bare henge meg på denne hilsnen om en god 17 mai. Og en takk til alle gode hjelpere som er her på arkivsidene. Mvh Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Samme her, ha en fortreffelig dag alle sammen! Sol, men et litt kjølig drag i lufta her i Folldal. Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Gratulerer med dagen til alle som leser dette fra meg også, og jeg glemmer ikke mine forfedre i dag heller. Jeg kan jo også forsøke å innbille meg at det er meg som det blir feiret og flagget for, men den er det kanskje ikke mange som forstår. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roland Thorsson

Jag vill gärna skicka en hälsning från Sverige där vi avundas ert nationaldagsfirande. Gratulerer med dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Hei og 3 x hurra for den 17.mai. Har ein mistanke om at Anne Lise fyller år i dag, men kanskje tek eg feil. I så fall Hurra for Anne Lise også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Gratulerer med dagen ! Spesielt til dem som har hjulpet meg selvfølgelig. Det er strålende sol her på Spikkestad der vi er nå på nasjonaldagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Kan bare si til Finn at du har rett. Ja det er en spesiell dag å ha bursdag på, og jeg har av og til fått problemer når folk har gratulert meg med dagen. Spørsmålet blir da om de sier det for at de vet at jeg har bursdag, eller om de gratulerer med nasjonaldagen. Tidligere hendte det at jeg glemte at folk pleide å gratulere på nasjonaldagen, og det ble da naturlig å spørre: Hvordan vet du det?(at jeg hadde bursdag). Det ble da ganske flaut når det viste seg at de gratulerte med ned nasjonaldagen, og ikke med bursdagen. Jeg måtte jo da begynne å forklare...Det ser ut som om dagen blir uten bløtkake, for jeg har glemt å kjøpe fløte til å piske krem.Har ikke melis heller. Skal se om jeg finner en åpen bensinstasjon. I går ble det feieret ute på restaurant med venninner, og i kveld kommer en venninne. Skal sykle til byen og ut og spise i dag også, og kanskje få med meg å se borgertoget før jeg drar hjem. Har sett en del på feiringen på tv.Jeg har ikke glemt slektsforskningen i dag heller, og sitter faktisk og planlegger hvilke mikrofilmer jeg skal ringe biblioteket for å fjernlåne for Rødøy på Helgeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Thomassen Flovik

Gratulerer til alle brukere, og spesielt til Anne Lise som bare har 1 år igjen til runddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.