Gå til innhold
Arkivverket

[#49731] Ole Thoreson Bakke, fødd i Hemsedal 1847 - til Minnesota i 1851 - foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika får eg opplyst at Ole Thoreson Bakke skal vera fødd i Hemsedal 18.5.1847 som son av:Thore Jacobson og Christi KnutsdotterHuslyden utvandra til Amerika i 1851, og Ole døydde i Goodhue Co., MN 7.9.1921.Er det nokon med lokal kunnskap, eller eventuelt tilgjenge til ei bygdebok, som kan fortelja meg:* Kan fødselsdatoen til Ole og utvandringsåret deira stadfestast?* Kva yrkestitel hadde Thore Jacobson, medan han budde i Hemsedal, og kva heitte bustaden deira? Er Bakke berre ei ''avstutting'' av eit lengre namn; kan henda ein husmannsplass? I so fall under kva gard?* Frå kva gard/plass i Hemsedal hadde Thore Jacobson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Hemsedal hadde Christi Knutsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for nyttige opplysningar.Eg har nettopp pr. telefon fått svar på dei andre spørsmåli om denne ætti, nemlig at Thore Jacobson frå Fauske og Christi Knutsdotter frå Bakke var gardbrukarar på Fauske og sidan på Bakke i Hemsedal til dei utvandra i 1851, so heile problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Gjest Jan Peter Wiborg

Har du fått noe mere på denne Ole Thoreson Bakke?Du vet ikke om han hadde en bror som het Aslach Thoresen Bakke?Aslach var far til Thor Aslaksen (1856-), som emigrerte til Goodhue i 1871, sammen med sin mor Margit Mikkelsdatter Fauske og en halvbror ved navn Oluf, trolig født 18. april 1870.Leter etter faren til denne Oluf... :-)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har diverre ikkje samla opplysningar om søskeni til Ole, so dette kan eg ikkje svara på. Kanskje bygdebokskrivaren for Nes og Flå kan hjelpa deg. Han kjenner ættene i Hemsedal.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Jan Peter ;)Jeg har Hemsedals slektshistorie, og kan sende deg sidene om Bakke, Ø. Bakke og N. Bakke på mail. Det står om din Aslak Torson. Min fam. kjøpte Søre Fausko da Tore Olsen bakke dro til Amerika i 1851. gården har siden vært i slekten. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.