Gå til innhold
Arkivverket

[#49738] Etterkommere av Henrik Vilhelm Hermansen f. 1881 i Berg, Troms


Gjest Marianne Solli
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Solli

Henrik Vilhelm Hermansen var født 20.02.1881 i Berg, Troms, ble konfirmert 20.10.1895 i Berg kirke, Troms. Han giftet seg 03.01.1913 i Berg kirke med Wilhelmine Josefine Pedersen. De fikk barna Gunda Vilhelmine f. 23.10.1914, Olga Augusta f. 29.07.1917, Sten Johan Waldemar f. 09.01.1920, Klara Josefine f. 16.12.1922 og kanskje enda flere.Søsken av Henrik Vilhelm Hermansen var (blant andre) Olga Petrine Karoline f. 1883 og Gunhilde Magdalene f. 1886.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei!Her er vielsen til Gunda Vilhelmine (Nr 18) [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3110&idx_id=3110&uid=ny&idx_side=-91>LenkeKanskje en tastefeil i innlegget, legg merke til at Gunda er innført med f.år 1915. Fant hennes dåpsinnførsel som sier det samme (Nr 3) LenkeHer er vielsen til søsteren Klara Josefine (Nr 7 ovenfra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Wedde

Det står litt om familien i Berg og Torsken bygdebok, men jeg kan sende deg det privat, da dette omhandler levende personer. Send meg en mail på hildewe at broadpark.noHilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Wedde

Det står litt om familien i Berg og Torsken bygdebok, men jeg kan sende deg det privat, da dette omhandler sannsynlig levende personer. Send meg en mail på hildewe at broadpark.noHilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Marianne Solli

Hei Oddrun. Tusen takk for informasjonen om Henrik. Det ble noe mer enn jeg hadde fra før, så det er veldig bra. (Smil).Takk, Egil, for link til BKs postliste! Jeg var der nå også og trykket på alle linker, men fikk ikke noen fullgod kontakt; ble bare 'sendt' fram og tilbake til de samme stedene der jeg har rotet før. Men det er jo ikke din skyld i hvert fall, så takk igjen!Får lete frem den linken Otto sendte her om dagen og prøve igjen. I går kveld fikk jeg bare opp CGI Error da jeg prøvde.Hilsen til alle fra Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.