Gå til innhold
Arkivverket

[#49787] Opplysningar om Hans Hansson Kvam frå Innerøya, Nord-Trøndelag


Gjest Knut Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Sæther

Eg søkjer opplysningar om anane til Hans Hansson Kvam frå Innerøya, som i 1725 bygsla ein part i Sira i Eresfjorden i Romsdal (jf. Gards- og ættesoge for Nesset bind VIII s. 296). Denne Hans var fødd ca. 1670, og døydde 1762. Han var sersjant ved det eresfjordske kompani. Eg er også interessert i informasjon om slekta til kona hans, Brit Knutsdotter, fødd ca. 1694 - død 1777. Eg håpar at desse personane kan vere omtalte i bygdeboka for Innerøya, så kanskje nokon kan tenkje seg å slå opp og sjå kva som står om dei der?Helsing Knut Sæther

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sæther

Takk til deg, Kjell Ove. (Søkte etter denne Hans her på forumet før eg skreiv etterlysninga mi, men må ha oversett det temaet du viser til.) Eg konstaterer med dette at det så langt ikkje er muleg å fastslå kven som var foreldra til Hans Hansson Kvam og Brit Knutsdotter.Helsing Knut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Randi Sira

Hei jeg så dette nå ved en tilfeldighet.I manntallet for Inderøy fogderi 1701 som ligger tilgjengelig, finnes en gutt som heter Hans og er 9 år på garden Ouer Quamb. Tenkte det kanskje var ham, men det har du kanskje funnet ut forlengst... Det vil jo bare være et år eller to unna i alder dersom hans angivelig skulle være født i 1690.Men faren ser ut til å hete Peder og ikke Hans,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Kerry Johannessen

I barnerekken deres er .1.Knud, 2. Åslaug (Olaug)-3. PEDER født1732, -4.Marit,-5. Hans, 6.Gunni, 7.Marit og 8.Anders.Navnet Peder er jo her, så en kan jo lure. Mvh. Sol Kerry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Ove Hattrem

Han er kalt ''Hans Hans Qvam'' ved gravferden i 1762, men det er verdt å undersøke om han finnes nevnt med patronymikon også andre steder. [Nesset mini. 1757-1803, fol. 31 a)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Knut Sæther

Takk for nye innspel. Hans Kvam er mellom forfedrane mine, derfor denne interessa for han. Dersom faren ikkje var nokon Hans, må vel denne Peder i manntalet frå 1701 vere ein høgst aktuell kandidat.Helsing Knut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.