Gå til innhold
Arkivverket

[#49828] Johanne Marie f 22.2.1869 i Bergen. Vad står i kirkeboken?


Gjest Lars Storén
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Storén

Se tema 48686 den 14 april med länk till Johannas födelse. Fadern heter Johan Andersen från Sverige och modern Andrea Andersdatter f i Bergen. Men vad står om Andrea i kirkeboken? Kan inte tolka texten. I digitalarkivbasen (döpta i Bergen 1816-1894)anges fadern vara stenarbetaren Johan Arnesen Sandal boende i Solheimsviken. Varför olika namn i arkivbas och kirkeboken? I arkivbasen står också 'Far i Birkeland af Sverige' Vad betyder detta? Jag har alltså kört fast och kommer inte vidare med släkten tillbaka i tiden. Kan någon hjälpa mig vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Lars ;) Hvist du ser på arkivbasen så står det at Johanne Marie er født som u-ekte barn.Har du sett om moren gifter seg med Johan Arnesen, om så er så har vel han 'adoptert' henne.Jeg vil tro at den kjødlige faren er J. Andersen. Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Fant denne lenken . Unkarl, stenarbeider Johan Arnesen, Sandal prestegjeld i Birkeland i Sverige og pige Andrea Andersdatter, Solheimsvik. Faddere: Kone Jensine Jensdatter,Larine'Iversdtr' pige Anne Engelsdatter,værksarbeider Johannes Evensen,Engel Larsen. Alle fra SolheimsvikPermanent sidelenke: Lenke Mvh. Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Storén

Hej Mette och tack för dina svar. Skall försöka att leta på 'Birkeland' i Sverige för att se om detta kan leda till Johan (född omkr 1840). Vem är Andrea (född omkr 1844) och vilka är hennes föräldrar? Hela familjen Johan Andersen, Andrea Andersen och barnen Johanne Marie och Anders (då 3 månader gammal) emigrerar från Bergen till NY (anländer 25/7 1872) med fartyget Harald Hårfager. Jag känner idag deras ättlingar i USA och söker släkten i Norge och Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei igjen:) Har du noen opplysninger om hvor Anders er født eller døpt?Kan være verdt å se på fadderene. Tre av fadderene til Johanne M. er fra Fana.Jensin Jensdatter gift med Engel Larsen og Anne Engelsdatter.Fant disse i FT for Bergen i 1865. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Eg er ganske sikker på at 'Sandal, Birkeland' er staden der Johan Arnesen bur i Bergen, Sandal er i Birkeland, viss eg ikkje tek heilt feil, og er like i nærleiken av Fana i Bergen.Men det er ikkje eit prestegjeld, så vidt meg bekjent.., men Birkeland er/var kanskje det.No fann eg ein link som stadfestar det eg har skrive ovanfor: http://www.hinsides.no/slekt/garder/12fana.htm'scroll' nedover og du vil finna akkurat det eg sa.Så det rette er at mannen budde i Sandal, Birkeland, men var frå Sverige.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Storén

Mette, jag vet inget om Anders. Han dök upp i passagerarlistan till NY. Jag är inte så bra på att hitta i norska kyrkböcker. I 1865-telling för Bergen, lista 231, finns på gardnr 3 och gate 3 i Nykirkens Sogn hos familjen Hans J Boye en tjentepige Andrea Andersen 20 år gammal och född i Bergen. Detta är troligen Johanne Maries mor. Kan detta vara till hjälp att finna Andreas bakgrund och hennes föräldrar? Hoppas att jag kan få hjälp att finna dom! Mvh Lars S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Storén

Hej Mariann! Tack för klarläggandet om Sandal och Birkeland. Alltså är Birkeland inget spår till Sverige. Jag är därmed tillbaka på ruta ett när det gäller att hitta Johans svenska hembygd. Var kan man finna uppgifter om varifrån i Sverige Johan flyttade när han emigrerade till Norge? Finns inflyttningslängd eller någon kyrkbok med sådana uppgifter eller hur gör man? Hälsningar Lars S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Som du ser av denne krk.boka her, så står her Andersen, ikkje Arnesen, og det er vel det(Andersen) som er det rette.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8367&idx_id=8367&uid=ny&idx_side=-187>LenkeDet er nok gjort ein feil av den som skreiv inn barnet i krk.boka. Det blitt feil i databasen, avdi det er den boka som er blitt brukt..I denne boka står det også at mora er frå, kan det vera Kvamme?? det er iallfall Alværstrømmen, så då er det nok henne me finn her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Og her er Andrea sin dåp, sidan det stod i krk.boka ved konfirmasjonen at ho var f. i Fana, så fann eg dette: LenkeAndrea er nr.tre fra nederst.Dersom det er noko du ikkje forstår av skrifta til 'prestemannen', så kan eg gjerne prøva å tyda :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dersom du ikkje veit det, så finn du kjeldehenvisning øvst oppe på kvar lenke som er lagt inn. Det står altså kva krk.bok kopien er frå.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Faren Johan i 1865, iallfall ikkje fødd 1855 :-)LenkeViss du lagar eit nytt innlegg, der du spør etter Johan Andersen frå Sverige f. + - 1840, kanskje det hjelper. Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen.Har sett etter Johan Strom Census 1900 for Wisconsin, fann ein John Strom, riktignok ført som f. i Norge, men det kan jo vera avdi han faktisk budde i Norge før han for, og reiste frå Norge.har lagra biletet av Census sida, men veit ikkje om det går bra å leggja den inn her, prøver :-)Venleg helsing Mariann.

bilete2761.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Storén

Tusen takk for hjelpen Mariann! Ett verkligt genombrott i mitt sökande efter Andreas bakgrund. Som du anar har jag dock svårt att läsa texten i dopboken och om konfirmationen dvs namnen på hennes föräldrar och var dom bodde. Tacksam om du kan tyda och skriva ner detta. Var ligger Alvaerströmmen? Skall nu gå igenom allt du meddelat och jag återkommer senare. Hälsn Lars S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Her er eit bilete av Alverstraumen(berre arrester meg, viss det er nokon av dykk som les dette, som veit betre :-)http://www.alversund.com/Alversund/straumen er 30-40 minuttar nord for Bergen, det er i Lindås kommune.Skal prøva så godt eg kan å tyda krk.bøkene til deg, det kjem i neste innlegg :-)M.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Andrea sin dåp: f.10.06.1844 dpt:23.06.1844. Moderen, ugift kvinnemenneske Brithe Andersdtr. fra Bergen, angiver til barnefader ugift ungk?? mand ...ab Andreas Villumsen i Bergen.konfirmasjonen: 23.09.1859 Andrea Andreasdtr. Quamme(idag:Kvamme)f. på Melleshauen(Mellingshauen)i Fana. Foreldre Andreas Villumsen og Bretha Andersdtr.Eg har leita etter kva gard ho vart fødd på i Fana, og har funne ein som heiter Mellingshauen i folketeljinga 1865, og trur det er det det står i krk.boka.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for hjelpa til Else :-) Synst det vart litt 'smør på flesk' med både ugift og ungkar :-)))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

YES :-))) Sjå kva eg fann: LenkeHadde eg berre starta der, så hadde eg sluppe å leita etter han mellom sept/okt 1871-juni 1872 i alle(som er scanna) kyrkjene i Bergen :-))Men eg fann han iallfall :-))))Oversetjing:Anders Johansen f.01.04.1872 dpt.16.06.1872. Foreldre: Veiarbeider Johan Andersen fra Sverige og hustru Andrina Andersdtr.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Her er mora til Andrea og mannen hennar.LenkeSidan det står under Hammer trur eg Alversund/straumen var under Hammer då og Lindås no.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Storén

Fantastiskt Mariann! Det känns mycket bra att du hittat släkten. Kan berätta att en amerikansk släkting nu är på väg till Bergen för att söka och kommer därefter till mig om några veckor! Mariann - var ligger Dåfjordeid? Andrea kallas också Andrina i sonen Anders dopbok, är det samma namn? Hennes mor Brithe gifter sig alltså senare med Jacob Ellingson men vad händer med Andreas far Andreas Villumsen? Hälsningar Lars S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) Kjempegøy å hjelpa :-))) Har leita etter giftarmålet i alle bøkene(som er scanna) i Bergen.Har også sett i Alversund, Lindås, Hammer, utan å lukkast, men det kan jo vera at eg har oversett dei.Dåfjordeid er på Stord, det er ei øy som ligg ca.2 timar sør for Bergen, dersom du søkjer på Google vil du få ein del treff :-))Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg gløymde å svara på ditt spørsmål ang. Andreas Villumsen/Vilhelmsen,namnet vart skrive på forskjellige måtar, eg har søkt etter han, men ikkje funne han enno.Det gjeld også namnet Andrea/Andrine, det var(er?) nok presten/klokkaren som bestemte korleis namnet skulle skrivast.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen :-)Eg veit ikkje kor mykje info den amerikanske familien vil ha, men sender litt meir :-)Dette fann eg då eg leita etter giftarmålet til Britha (mor til Andrea): [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1895&idx_id=1895&uid=ny&idx_side=-54>LenkeEg skjøna svært lite, for det var jo Brita han skulle ha gifta seg med på den tida, når ein ser på borna deira. Men så gjekk eg tilbake til FT 1865, og såg på dei der, då såg eg at: 1)det var nokså stor alders skilnad mellom den yngste og den nest yngste 2)det yngste barnet heitte Eli, det same som ho som han gifta seg med i lenka som eg nettopp la inn.Aha, han har blitt enkemann, og gifta seg med Brita, då var det vanleg å kalla opp att kona som var død. Så då fann eg dette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS:no såg eg at det stod Remme på Brita når ho gifta seg også, dessutan også på faren hennar. Dvs.dei kom frå garden Remme :-)M.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.