Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

[#49833] Flåbygd - Værket - Mikkel og Gunhild Tormodsdtr f1852

Recommended Posts

Er blitt bedt om å finne opphav til Gunhild Tormodsdtr f 1852 d 1916 g m Mikkel Sørensen Værket f1833 d 1917 - begge budde i Flåbygd. i ft1865 er Gunhild oppgitt å vere fødd i Kviteseid.Sonen Nils etterslekt i Amerika. *** mvh kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gro Berit Sternang

Dette er kanskje GunhildLenkeHilsen Gro Berit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Benn Johan Rislaa

Her har du konfirmasjonen til Gunhild i kirkebok for Kviteseid 1849 lnr 29: LenkeMvh Benn Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Benn Johan Rislaa

Ekteskapet til foreldrene til Gunhild i Kviteseid 1814 28/1: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til Gro Berit og Benn Johan - nå har eg gått vidare i Torjus Laupedalen si bok om Kviteseid - det er det mest fantastiske slektsdokument eg har vore borti. Han var ferdig med boka 1956 - heldt på med forordet då han for frå denne verda. Nå mailar eg 80åringen som ringa meg frå Flåbygd idag morgon - han blir nok nøgd - grunnen til han kontakta meg var at han trudde ho kanskje var frå Åmli - men låma om Brandbu var altså det rette. takk - *** kse ***

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.