Gå til innhold
Arkivverket

[#49841] Peter Anton Johannesen,Skjeberg.


Gjest Åshild Jensen.
 Del

Recommended Posts

Gjest Åshild Jensen.

Etterlyser:Johannes Andersen og Juliana Jacobsdatter er foreldrene til Peter Anton Johannesen, han er født 23/3-1840 i Skjeberg. Er det noen som kan finne noe mere om disse? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

For ordens skyld, her er dåpen [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7440&idx_id=7440&uid=ny&idx_side=-102>LenkeKan dette være Petter Johannesen, Fredrikshald 1865 LenkeDette er vel Petter Antons giftermål, Fredrikshald (Halden) 20.4.1866 LenkeFinner en Juliane Jacobsdatter som gifter seg 20.11.1848, Fredrikshald Lenke I vielsen står det noe om bosted Foss, og folketellingen 1865 opplyser at hun er fra Sverige Lenke og lurer på om dette er samme damen jeg finner blant innflyttede svensker til Østfold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åshild Jensen.

Hei Grethe. Dåp og giftemål er riktig.Har nå funnet Petter Anton innflyttet til Fredrikshald i 1886. Det er nok Juliane som er innflyttet fra sverige som kommer fra Foss.Tror ikke det er henne. Takk for hjelpen. Mvh.Åshild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Hei Åshild.Jeg er ikke sikke på om jeg bør blande meg inn ,da jeg vet at Skjeberg kan være litt vanskelig etter egen erfaring, men det finnes en Juliana Jakobsdatter født i Skjeberg 1812 og her er hennes konfirmasjon nr.20 Permanent sidelenke: Lenke . Bare et forslag.Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathrin Jegersberg

Beklager litt skrivefeil, men her er dåpen til Juliana og hennes tvillingsøster nr.46 og 47 Permanent sidelenke: Lenke .Cathrin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.