Gå til innhold
Arkivverket

[#49863] Kven var Otto Bjelland - Hafslo - Solund (evt frå Rogaland)


Gjest Mary-Ann Hersvik Strøm
 Del

Recommended Posts

Gjest Mary-Ann Hersvik Strøm

Heimbygder i Sogn og Fjordane SOLUND 1.premie.Under denne overskrifta i avisa Dagen laurdag 15.juni 1935 stod ein artikkel om Solund. Med denne vann Otto Bjelland, Hafslo, 1. premie i ein artikkel-konkurranse. Det har ikkje lukkast oss å finne ut noko om forfattaren, men han må ha vore i Solund for å kunne skrive så utførleg, og ha slik kunnskap om stadar og tilhøve.Artikkelen kjem i neste utgåve av Solund Sogeskrift. Er det nokon som veit kven denne Otto Bjelland kan vere ?Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Otto Bjelland kan være den som ble f.1886 på Bjelland nordre på Stord og sønn av Otte Tørreson Bjelland og Gunhild Larsdtr. Langeland, og som var lærer i Hafslo. Han var gift med Helena Johannesdtr.f.1885 fra Eldøy på Stord som jeg er i slekt med. Kilde Stord bygdebok side 499. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Otto Bjelland kan være den som ble f.1886 på Bjelland nordre på Stord og sønn av Otte Tørreson Bjelland og Gunhild Larsdtr. Langeland, og som var lærer i Hafslo. Han var gift med Helena Johannesdtr.f.1885 fra Eldøy på Stord som jeg er i slekt med. Kilde Stord bygdebok side 499. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Jeg tar med det som står om Otto Bjelland i Norske Skulefolk utgitt 1934: Lærar og klokkar, Hafslo Sogn og Fjordane, f.14.nov.1886 på Stord. Foreldre: Bonde Otto Tørrisson Bjelland og Gunnhild Larsdtr.Langeland. Eks.Stord lærarskule 1908. Statens songkurs på 4 mnd.1916. Statens teiknekurs på 3 mnd.1921. Lærar Skånevik 1908, Solund 1909, Time 1913, Sarpsborg 1918, Sandnes 1920, Hafslo 1922-. Korinstruktør for: Bryne sangkor,Time, Varden sangkor, Sarpsborg, Gann mannskor, Sandnes, Hafslo sangkor, Hafslo.Gift med Helena Eldøy. Foreldre: Bygningsmann Johannes Johannesson Eldøy og Ingeborg Jakobsdtr., 2 sønner 4 døter. Utgjeve: Minnekvædet 'Olsokbrising'. 'Grammatikk og skriving', ein kombinasjon (sameining) av mållæra og skriveøving. Statsstipend til songkurs og teiknekurs.Carsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mary-Ann Hersvik Strøm

Tusen takk alle sammen for god respons. Nå er jeg jo sikker på at vi har funnet rette mannen. Informasjonen vil komme med som etterord til artikkelen i sogeskriftet. Tusen takk igjen !Jeg skulle nå gjerne hatt enda mer info om etterkommere og evt ett bilde om det var mulig... men jeg er godt fornøyd med å ha avdekket identitetet, så er det ikke noe mysterium lenger.Litt reklame, på sogelagets webside finner dere artikler om slekt fra Solund... vi legger stadig ut nytt. I Solundarkivet finnes det også over 3000 bilder fra Solund. (Bare noen få ligger på nett, men ved å sende en henvendelse skal du se at vi kanskje har bilde av dine slektninger)..Se på: http://www.solund.sogelag.org/Mvh Mary-Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er de kommet til Sandnes, der Gunnlaug ble født 27.11.1920. De bodde da på Stangeland i daværende Høyland kommune som i dag hører til Sandnes. Se nr. 99 u. Kvindekjønn Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

De to siste jentene er kanskje født i Hafslo og der er det ingen kirkebok for det aktuelle tidspunktet. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Mary-Ann Hersvik Strøm.Kan du senda meg ein e-post? mastokk2alfakrullonlinepunktumnoVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Har du opplysninger om disse Mariann, så kunne jeg godt tenkt meg å få disse, da disse barna er tremenninger til min far. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Johan Arthur :-) Nei desverre, hadde vore kjekt å kunne hjelpt deg, som har hjelpt meg (dvs.andre som _eg_prøver å hjelpe) med så mange opplysningar!!Mi henvending til Mary-Ann gjeld det innlegget eg laga tidlegare idag, ang. oppslag i bygdeboka for Solund. Eg såg ikkje dette før etter eg hadde laga det.Venleg helsing Mariannn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg er for tidi i ferd med å skriva ferdig biografien til denne huslyden under gnr. 137, Kvam nedre i Hafslo, men no er det kanskje for seint...? Eg veit ikkje kva meir du i so fall treng?Eg kan i denne omgongen nemna at Otto døydde på sjukehuset i Lærdal 8.8.1982, medan Helene døydde på Klokkartun, Kvam nedre i Hafslo 26.12.1955.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Selv om det ikke var meg som opprettet dette temaet, er jeg interessert i opplysninger om familien til Otto, da barna hans er tremenninger til min far. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.