Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit S. O. Torkelsen

[#49886] Hjelp til å finne Robert Willy Øverli sine foreldre

Recommended Posts

Er det noen som kan sette meg på sporet av foreldrene til Robert Willy Øverli, født 12. mars 1911? Jeg har fått opplyst at han kan være fra Ringebu. Han var gift med Else Bergljot Fernanda Bredesen f.9. aug. 1913. De var bosatt i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tove Ellingsund

Det gikk ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Frank Johansen

Satt akkurat med det samme oppslaget. Direkte lenker til gravminnene fungerer dårlig. Her er forsiden: http://www.disnorge.no/gravminner/index.phpInnførslen der er: Robert Willy Øverli, f. 03.12.1911 (ikke 12.03), d. 05.10.1989, begr. 11.10.1989 på Grefsen Kirkegård.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye. Venter i spenning på om noen kan nøste opp foreldrene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tove Ellingsund

Berit, du vet ikke om han hadde noen yngre søsken eller noen flere opplysninger...Mvh Tove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om han hadde søsken. Ingen av etterkommerne kan gi meg noen opplysninger om hans opphav eller eventuelle søsken, annet enn at han visstnok er fra Ringebu... Kanskje noen sitter med bygdebøker derfra.- om det finnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om han hadde søsken. Ingen av etterkommerne kan gi meg noen opplysninger om hans opphav eller eventuelle søsken, annet enn at han visstnok er fra Ringebu... Kanskje noen sitter med bygdebøker derfra.- om det finnes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.