Gå til innhold
Arkivverket

[#49889] Anna Dorothea Hoff, stemor til Lyder Sagen


Gjest Siw Sværholdt
 Del

Recommended Posts

Gjest Siw Sværholdt

HeiEr det noen som vet hvem foreldrene til Anna Dorothea er?Hadde blitt takknemlig for svar. I FT for Bergen 1801 er hun 60 år gammelSiw Sværholdt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Fann denne: IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Norway Search Results | Download | Pedigree-------------------------------------------------------------------------------- ALBERT PETER SAGEN Male Family -------------------------------------------------------------------------------- Event(s): Birth: Christening: Death: Burial: -------------------------------------------------------------------------------- Marriages: Spouse: ANNA DOROTHEA HOFF Family Marriage: 04 JUL 1779 Askvoll, Sogn Og Fjordane, Norway-------------------------------------------------------------------------------- Messages: Extracted marriage record for locality listed in the record. The source records are usually arranged chronologically by the marriage date. -------------------------------------------------------------------------------- Source Information: Batch No.: Dates: Source Call No.: Type: Printout Call No.: Type: M422603 1776 - 1844 0126372 Film NONE Sheet:-------------------------------------------------------------------------------- © 1999-2005 by Intellectual Reserve, Inc. All rights reserved. English approval: 3/1999 Use of this site constitutes your acceptance of these Conditions of Use (last updated: 3/22/1999). Privacy Policy (last updated: 3/27/2006). 28 http://www.familysearch.org v.2.5.0 About Us | Contact Us | Press Room LDS Church Sites | LDS Country Sites

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siw Merethe Sværholdt

Tusen hjertelig takk:-)Jeg svarte før i dag, men av en eller annen merkelig grunn kom visst ikke innlegget med. Skrev at jeg har visst om Anna Dorothea en stund, men at jeg ikke har hatt sikre kilder. Nå kan hun få sin plass i basen min;-)Dere er virkelig hyggelige og hjelpsomme. Igjen....takk til dere begge.Vennlig hilsenSiw Merethe Sværholt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.