Gå til innhold
Arkivverket

[#49955] Hjalmar Kristoffersen, fødd på Modum i 1905 - kvar er han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Fosberg (Jellum) på Modum syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andreas Kristoffersen hf g Dagarbeider ved Træmassef. 1868 Modum BuBerthe Kistine!! Andreasdatter hm g Arbeiderkone 1871 Modum BuKristoffer Andreasen s ug Søn 1893 Modum BuRagnhild Marie Andreasdatter d ug Datter 1895 Modum BuArne Andreassen s ug Søn 1897 Modum Bu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Vigsli til Andreas og Bertha Kirstine frå Modum 1892 syner at Andreas var frå Linderudeige, medan Kirstine var frå Skalstadeige.Men vart dette parfolket buande på Modum? Eg har fått oppgjeve at dei fekk flere born, m.a. denne sonen:* Hjalmar, fødd på Modum(!) 25.11.1905, vart fabrikkarbeidar på Vestfossen, men døydde på Kongsberg sjukehus 16.4.1978. Han gifte seg (dato og stad ukjende, truleg på Vestfossen?) med Johanna Andreasdotter Heggestad frå Hafslo i Sogn (1901-1997), men dei var barnlause.Eg har saumfare dei skanna kyrkjebøkene for Modum, men finn ikkje fødsli eller dåpen til Hjalmar!Er det nokon med lokal kunnskap på Modum eller Øvre Eiker som kan hjelpa meg finna:* Fødestaden til Hjalmar Kristoffersen?* Dato og stad for vigsli til Hjalmar og Johanna?Kan henda finst det ei bygdebok for Modum som kan hjelpa oss?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Asbj. Arnestad

Hjalmar Kristoffersen var bror til min mormor Ragnhild. Jeg traff ham ikke mange ganger, men husker både ham og kona godt. I følge mine notater var Hjalmar født 25.11.1903 (altså to år tidligere) på Fosberg som lå under Jellum på Åmot i Modum (gnr. 55/8). Hjalmar og Johanne bodde i Fiskum, ikke langt fra riksvegen mellom Hokksund og Kongsberg. Jeg har dessverre ikke dato for vielsen, men innbiller meg at jeg har sett den i kirkebok for Heggen (Modum). Foreldrene ble boende på Hjalmars fødested til de døde, han 04.08.1928 og hun 31.05.1951. Hun het for øvrig Berthe Kirstine og var datter av Andreas Theodor Klemetsen fra Snarum i Modum og Randi Knudsdtr Stigen (også fra Snarum). Hans foreldre var Ingeborg Marie Helgesdtr. fra Koplandeie og Kristoffer Clausen fra Lobben (Modum). De bodde som du nevner i Linderudeie. Hjalmar hadde 8 søsken (seks brødre og to søstre. Tre av brødrene døde unge). I tillegg til de du nevner hadde han søsknene Martha Elise f. 1901, d. 2002, Nils (f. 1909 d.?), Erling (f. 1911, døde ung), Einar (f. 1912, d. ?), og Sverre Kristoffer (f. 1913, døde ung). Bortsett fra min mormor Ragnhild og broren Arne har ingen av søsknene nålevende etterkommere.Håper dette var til litt hjelp. Mvh. Asbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Asbjørn for svært interessante innlegg. Særleg er eg glad for at alderen til Hjalmar vart retta opp, men framleis er det eit stort spørsmål om kva tid og kvar Hjalmar gifte seg. Kanskje ein telefon til prestekontoret på Modum kan løysa problemet...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.