Gå til innhold
Arkivverket

[#49975] John Halvorsen fra Tinn i Telemark.


Gjest Johanne Eline Driveklepp
 Del

Recommended Posts

Gjest Johanne Eline Driveklepp

Min bestefar John Halvorsen f.1882 i Tinn i Telemark. Han har vært i Canada i flere år. Han og hans kone Ågot kom til Lilledalen på Sunndalsøra i ca.1914 hvor han blei kjøpmann. Han dreiv også med laksetransport til Oslo. Var også veldig opptatt av pelsdyrhold. Er det noen som vet noe om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sæther

Hei. Eg har undersøkt om denne John Halvorsen er omtala i Sunndalsboka, men finn han (så langt) berre nemnt i bind 4 s. 21 i samband med at han i 1914 fekk fråskilt ein parsell frå garden Tredalen. Andre opplysningar om familien blir ikkje gitt. Men etter ein rask titt i kyrkjeboka for Sunndal ser eg iallfall at John og Ågot fekk eit barn der i 1914.Eg trur nok det finst (eldre) sunndalingar som sit inne med informasjon om bestefaren din og næringa han dreiv. Har du e-postadresse, kan eg gjerne sende deg eit par tips på namn. Det hadde elles vore ein fordel om ordet Sunndal hadde gått inn som ein del av tittelen på temaet ditt, for da ville sjansen ha auka for større respons frå lokalkjende personar.Helsing Knut Sæther.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.