Gå til innhold
Arkivverket

[#49982] Hvor i folketellingen 1875?


Gjest Tove Ellingsund
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Ellingsund

Ludvig Madsen ( Madssen? ) Skudal (Gardsnavn).Født 26.07.1874, fra Sande i Gaular kommune. Gift med Inger Torstensdatter og sønn av Mads Madsen skudal. Jeg finner han ikke i FT hverken 1875 eller 1900.....Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edith M Toft

Fant en Ludvig Madsen i Sandvigsveien 24 Bergen i 1900 telling. Bødkersvend født 1874 i Søndfjord NB. Gift. Hustru Inger Madsen født 1876 samme sted. På henne står det ug!! Er det dem?Mvh Edith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Ellingsund

Dette kan godt være dem! Navn og fødselsår stemmer, pluss det kan forklare hvorfor jeg ikk efant dem i Ytre Holmedal.Var han gift tro, da han traff henne?Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Ellingsund

John: Jeg mente Indre Holmedal :-)Takk for linken! Takk til deg også Solveig!Ludvig sin bestefar heter Mads Olsen og er i 1865-tellingen 62 år, jeg finner ikke kirkebok på hans fødsel i 1802-03. Er der andre kilder som kan hjelpe meg å finne Mads Olsen sine foreldre?Mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.