Gå til innhold
Arkivverket

[#50009] Karen M. Berg, fødd i Noreg september 1874, utvandra 1892 - kven kan ho ha vore?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Enger township, Steele Co., MN syner ei Karen M. Berg, tenestjente, fødd i Noreg september 1874 og utvandra til Amerika i 1892.Denne jenta er truleg identisk med ei Karen Berg som i 1912 gifte seg i Kempton, ND med Andrew Heggestad med røter frå Hafslo i Sogn.Men kven var denne Karen M. Berg? Nokon som har peiling?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Snakker vi om Karin Heggestad som døde 36 år gammel 17. aug 1912 i Grand Forks i ND?Hvis nei, hvor er Karen i 1910? 1920? 1930?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, eg overså meldingi di, Jon, frå i aftes!Jau, det er ho som døydde (i barselseng) berre få månader etter ho gifte seg! Ho er soleis ikkje å finna korkje i 1920 eller 1930, men eg tykkjer det er underleg at ho ikkje heller er å sjå i 1910! Kanskje ei feiltolking av ættenamnet...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Kandidater fra Minnesota Territorial and State Censuses, 1849-1905: Name: Karen BergCensus Date: 26 Jun 1905County: ClearwaterLocality: Pine LakeBirth Location: NorwayGender: FemaleEstimated birth year: abt 1877Race: WhiteFather's Birth Location: NorwayMother's Birth Location: Norway--- Name: Karr BergCensus Date: 1895County: PolkLocality: FosstonBirth Location: NorwayGender: FemaleEstimated birth year: abt 1878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for nytt innlegg!Jau, eg er samd i at dette KAN vera ein kandidat, men eg er ikkje sikker på om det er same jenta, jmf. fødestaden til mori og utvandringsåret. Elles er jo ikkje Clearwater Co., MN so frykteleg langt ifrå Grand Forks, ND...Det er ikkje godt å seia...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Takk igjen til Jon for nok eit innlegg (#5) som kom imellom...Tja, eg veit ikkje å seia noko meir konkret... Om ho i Fosston 1895 er same jenta...?Kanskje me kan finna spor etter ei eller fleire Karen Berg på Ellis Island eller i norske emigrantprotokollar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

LarsEnig i det. Skjønner i grunnen ikke helt hvordan hun kan identifiseres. Regner med at du har sjekka ev. dødsattest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for siste innleggi.Det er svært dårleg med opplysningar eg har om den Karen Berg som gifte seg med Andrew Heggestad i North Dakota. Vigselsattestane i ND seier diverre ikkje stort utover namni til ektemakane, og dødsattestar frå Grand Forks Co., ND er ikkje so lett å få tak i utan at det koster ''ein formue''. Men eg har sendt ein førespurnad om ein nekrolog, so får me sjå kva som kjem...UANSETT; kandidaten din, Jon, frå Hedalen i Sør-Aurdal er so absolutt ein svært so spennande person. Eg er nesten overtydd om at det er ho me finn i Steele Co., ND i 1900 og tenkte kanskje me kunne finna nokre av søskeni hennar i same området? Bygdeboki for Sør-Aurdal opplysar m.a. om tre eldre brør:* Timian Berg, fødd 1862, utvandra 1884 med kona Gunhild og eitt barn.* Knut Berg, fødd 1864, utvandra ugift i 1889.* Edvard Berg, fødd 1867, utvandra ugift i 1885.MEN, eg kan ikkje finna nokon av desse i t.d. FT1910. Kanskje du, Jon, eller andre har meir hell med dykk?Nok ein stor takk for hjelpi med denne ætti so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.