Gå til innhold
Arkivverket

[#50018] Finn Melvin Johanson, 1922-2000


Gjest Brage H. Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Brage H. Pedersen

Med referanse til debatt nr. 49173, er jeg nå på jakt etter opplysninger vedrørende personen Finn Melvin Johanson, født 16. 3. 1922 og død 10. 5. 2000. Han ligger begravet på Vestre Gravlund i Oslo. Har lett igjennom samtlige tilgjengelige fødselsregistre og dåpsbøker i Oslo for angjeldende tidsrom men finner ham ikke der. Er det noen som kan hjelpe meg med fødested og bakgrunn? Navnet tyder jo muligens på svensk opphav.Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tommy Paulsen

Dette har du muligens, men på samme gravsten finner du David Johanson f.10.07.1885, død 29.12.1954, Emma Johanson f.26.01.1893, død 19.06.1976 og Mary Randi Johanson f.17.01.1920, død 17.01.2006. David og Emma er vel trolig foreldrene til Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brage H. Pedersen

Ja, jeg så dette, men først etter at jeg la inn innlegget her. Hvis det er noen som kan følge opp dette hadde det vært fint. Kan det være en kobling til Vestfold? En David Johanson f. 1884 var gårdsgutt på Skjersnæs i Stokke i FT 1900.Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Fant en Mary Randi i fødselsreg Nordstrand Oslo 1916-1922 side 78 LenkeHvis dette er samme David Johanson som er far til Finn så stemmer det at han var svenskDersom det var en dødsannonse i avisen vil det muligens stå noe navn der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.