Gå til innhold
Arkivverket

[#50041] Christina J. Storman (1841-1938) -første norske g.m. afro-amerikanar, Minnesota?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Christina MASON døydde i Minneapolis, MN 17.11.1938, 97 år gamal. Dødsattesten hennar syner at ho var fødd i Noreg 24.10.1841 av foreldre:John STORMAN og Sophie SCOTTChristina utvandra til Amerika kring 1870 og hadde då med seg ein son:* Anders Andersson, fødd i Noreg kring 1867Kring 1875 gifte Christina seg i Amerika (vigsli ikkje funni) med:Lewis R. MASON, afroamerikanar, fødd i New York 10.9.1849 av foreldre:Lafayette MASON og Mary C. WHEEL...Lewis har truleg teke del i slytten av borgarkrigen, for parfolket hamna til sist på soldatheimen i Minneapolis, MN der Lewis døydde 26.2.1920.Lewis og Christina fekk fleire born i lag, deriblant ein son Henry Mason, som visstnok var gift med ei jente som hadde røtene sine frå Hafslo i Sogn!MEN, spørsmålet mitt i Brukarforum gjeld Christina. Er det nokon som dreg kjensel på denne jenta og kvar i Noreg ho kan vera kommi ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

1865 Eiker LenkeIflg. FS VRI fikk de en datter Christiana Olia f.24/10 - 21/11 1841 Eker. Om hun levde opp vet jeg ikke, og hun bor tydeligvis ikke hjemme i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1900 emigrerte en Einar Stormann fra Oslo, og han var fra N.Odalen. Kanskje det er stedet å søke etter Christine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Full klaff til Berit!Fra lensmannens dødsfallsprotokoll i Bakke, Eiker:Fvh, gbr. John Kristensen Stormoen 86 år. - Død 10. des. 1897. Barn i gifte med avdøde Anne Sofie Andersdatter:1. Daniel Johnsen Drammen2. Kristen Johnsen i Amerika.3. Olaus Johnsen i Amerika.4. Lars Johnsen i Amerika.5. Otto Johnsen i Amerika.6. Johan Johnsen i Amerika.7. Kristiane gift med Matson i Amerika.8. Margrethe gift med Myhre i Amerika.9. Gina Hansen enke i Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Fra lensmannens dødsfallsprotokoll i Bakke, Eiker: Anne Sofie Andersdatter Stormoen fra Skotselv, 72 1/2 år, død 23. jun 1888.Barn:1. Daniel Johnsen 50 - Drammen? Amerika? (Begge overstrøket)2. Kristen Johnsen 42 Amerika.3. Olaus Johnsen 39 Amerika.4. Lars Johnsen 36 Amerika.5. Otto Johnsen 33 Amerika.6. Johan Johnsen 33 Amerika.7. Kristiane Johnsen 47 Amerika.8. Margrethe Johnsen 34 Amerika.9. Jørgine Johnsen 31 Amerika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Jon for fantastisk teamwork! Dette er perfekt!Eg måtte berre flira når eg såg at afroamerikanaren MASON hadde fått namnet MATSON i Nedre Eiker...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.