Gå til innhold
Arkivverket

[#50060] Bjelland B2, Vest.Agder - konfirmerte?


Gjest Knut Røysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Røysland

Den skannede utgaven av Bjelland B2 (1753-1792) inneholder lister over Fødte og døpte, Ekteviede og Trolovede (kronologisk). Ifølge Arkivverkets register over arkivmateriale på mikrofilmkort skal den også inneholde Konfirmerte og Døde. Er dette feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei KnutTakk for tilbakemelding. Her hadde kanskje indekserern tenkt på å ta resten av boka neste dag, men...Jeg har i dag tatt det som manglet og i og med at jeg også fant ut at døde er innført ihvertfall fra fol. 40, endret jeg også på det som allerede var lagt ut. Boka vil i morgen komme ut i en helt ny versjon: Med ei liste for døpte 1753-1754, kronologisk liste 1755-1791, døde 1752-1782 og konfirmerte 1769-1792. I tillegg er det også innført en del spennende notatsider i denne boka. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Røysland

Godt å høre :-) Hadde nå bare Augustus 2 vært klar, så kunne jeg begynt å kilderegistrere den også - - -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.