Gå til innhold
Arkivverket

[#50066] Morfar Frank Hansen emigrerte til USA 18 dec. 1919 med Bergensfjord


Gjest Wenche Örbeck Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Norske Frank Hansen f.28 sept.1898 gift 2 gang, 11 dec.1924 i Boston med Anna Andersson f. 1901 fra Sverige. Vet hvor han ble kremert, men ikke hvor han ble begravet da konen Anna tok med asken hjem fra Krematoriet.Vet heller i da hvor konen Anna er begravet. De fikk to dötre Hilda Emilie f. 7 juni 1928 og Florence Anne f. 16 nov. 1929 begge på Boston Lying-In Hospital, adressen var da Brookline. Frank yrke var da sjaför i Boston. Florence döde juli 1979 hennes etternavn var da Donovan, jeg har også hennes ss- nummer, hun bodde da i Massachusetts.Er det mulig å finne ut hvem hun ble gift med? Håper på å finne mine evt. kusiner. Hilda vet jeg ikke om lever, har prövd å finne dem i mange år, men kommer ikke videre! Takker for all hjelp. Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Du kan skaffe deg hennes death certificate: Massachusetts Death Index, 1970-2003Name: Florence DonovanCertificate: 004820Death Place: BostonDeath Date: 4 Jul 1979Birth Place: Massachusetts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Tusen takk John Torp! Mener du at det står mer på dödsatteseten hennes? Mannens navn osv? Har du adressen der jeg får den også kanskje? Takk for hjelpen! Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hilda E. Oconnor født 7. juni 1928 er i 2007 bosatt i Cotuit, Massachusetts.Hun var gift med Robert B. Oconnor, men han er nok død. Tror det er han her:Massachusetts Death Index, 1970-2003Name: Robert B OconnorCertificate: 036429Death Place: BoylstonDeath Date: 25 Jul 1985Birth Place: MassachusettsBirth Date: 4 Apr 1930-----Jeg fant Hilda Oconnors navn, adresse og telefonnummer i 2007 ved å søke her http://www.whitepages.com Du kan jo ringe til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Örbeck Kristiansen

Tusen, Tusen Takk John Torp! Vet du jeg ringte og begge tantene mine lever!! Jeg har lett i såå mange år, så vips har du löst gåten for meg!!!! Jeg er deg evig takknemlig!Stooor klem! Fra Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Kristiansen

Takk Gunn, det var det! Nå har jeg snakket med dem begge på telefon og har skrevet brev med bilder som jeg har! De lovet å sende meg bilder av min morfar som jeg bare har et bilde av, brudebilde av ham og min mormor. Nå kanskje jeg kan få vite hvordan hans liv var. Han giftet seg jo igjen og fikk disse to jentene Florence og Hilda. Jeg önsker alle dere andre som söker sine, all lykke med letingen. Dette forumet er såå bra, så takk til alle som hjelper til! Ha en flott sommer, det skal jeg ha iår! Kanskje jeg også får sjanse til å möte de begge og deres familier. Mvh Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.