Gå til innhold
Arkivverket

[#50094] Hvordan laste opp bilde fra egen maskin?


Gjest Mari Schumann  Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Schumann  Nicolaisen

Hei!Jeg har et bilde av en signatur jeg gjerne skulle hatt hjelp til å tyde, men jeg klarer ikke å få bildet med i innlegget. Det står at jeg kan laste opp et bilde fra egen maskin, og når jeg gjør det dukker hele 'adressen' til bildet opp. Men når jeg skal legge inn temaet og får opp forhåndsvisningen, syns det ikke.Noen som har lyst til å forklare punktvis hva jeg skal gjøre...?Mvh. Mari Schumann Nicolaisen

bilete2803.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Schumann  Nicolaisen

Jeg er nok flinkere enn jeg tror jeg! Festelig!!Da er det hjelp med tyding som gjelder!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Schumann  Nicolaisen

Ja, Gustava er jeg enig i. Gudrun er jeg mer usikker på. Signaturen er forøvrig en del av en hilsen i en salmebok; 'Denne bog er en present fra ?? den 24/12 1908 (1909?)' .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Schumann  Nicolaisen

Lager nå eget tema om tyding av signaturen; sikkert mange som ikke sjekker dette tema med så misvisende overskrift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.