Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kristian Hunskaar

[#50096] Oppslag i Andebu bygdebok

Recommended Posts

Gjest Kristian Hunskaar

Hei!Jeg er i ferd med å legge siste hånd på ei slektstavle som skal gis bort i et bryllup imorgen, men pga sommel har jeg kommet i tidsklemme. Er det en som kan være så snill å slå opp i Andebu bygdebok for meg og finne- fødselsår og dødsår for Gullik Iversen (f. ca. 1810/1811 på Hasås?), g. 7/11-1839 med Berte Marie Iversdatter (f. 1815? på Holand) - bosatt på Slettingdalen- fødselsår, dødsår og vielsesår for Gulliks foreldre, Iver Helgesen og NN (på Hasås?)- fødselsår, dødsår og vielsesår for Berte Marias foreldre, Iver Mikkelsen og Helene Larsdatter (på Holand?)Et svar i løpet av et par timer vil bli høyt verdsatt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torkel Fagerli

Kristian,Det blir kanskje for sent, men likevel:Berte Marie Ivarsdatter (1815-1912) g.m. Gullik Iversen (1811-1887)Ivar Mikkelsen Holand (1775-1846)g.m. Helene Larsdatter Gjerstad f. på Nomme(1784-1874)Ivar Helgesen Hasås (1766-1840) g.m. Berte Marie Gulliksdatter (1787-1839)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Tusen hjertelig takk, Torkel!Jeg fant en maskin tilkoblet internett her i Hedrum, så da ble det ikke for sent. Da gjenstår det bare å føre inn de manglende årstalla og navnene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive