Gå til innhold
Arkivverket

[#50101] Etne/Fjellberg: Margrete Amundsdatter Sjøvangen f. i Etne i 1818


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Skålnes

Ei nålevande slektning av meg var fødd på Sjøvangen i Fjellberg i 1926. Ho seier at farfaren kom frå Kaldheim i Etne.På Sjøvangen i 1900 finn eg denne Margrete som er fødd i Etne: LenkeKan ho vera mor til bestefaren frå Etne? Eg veit ikkje når bestefaren er fødd, men det er mulig han heitte Osmund eller Amund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Margreta Åmundsdtr Tveit f 1818, utfl 1839 til Fjellberg. Foreldre Åmund Bjørnson f 1772 på Ve og Ragnilla Haldorsdatter f 1765 på Sande. Hun hadde vært gift tidligere med Kristen Gudmundsen Tveito, og han ble gift igjen senere med Anna Hansdtr Frette.Margrete hadde flere hel- og halvsøsken.Kaldheim ikke nevnt vedr disse i Etnesoga.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg veit dessverre ikkje når han er født, men han hadde iallfall ein son som var gift med Marta Olsdotter Skålnes f. 1898 (som flytta til Fjellberg i 4-årsalderen).På bruk 2 på Sjøvangen er det i 1900 eit par med to små gutar, men dei har ingen far med fødestad Etne: LenkeEg trur eg må kikka i Fjellbergboka på biblioteket i morgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

1865: Lenkeda skal vi altså finne en Peders som var gm Marta Olsdtr Skålnes, om jeg har forstått deg korrekt (dersom det er denne familien da)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Han Lars Osmundson i 1865 (frå Etne) kan ha vore bestefar til han Lars Osmundson som eg fann konfirmert i 1912. Eg trur mest at mannen til Marta heitte Lars.Dei skanna kyrkjebøkene for Fjellberg sluttar på på 1919, Marta og Lars (?)var nok gifte nokre år seinare.Det er nok slektningen min sin oldefar som i tilfelle kom frå Kaldheim (ho hadde sagt det i telefon med mor mi, men 80-åringar kan vel ta ein generasjon feil, i tillegg høyrer ikkje mor mi så godt lenger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ja, det står at de kom til Vad fra Kaldheim i 1840. De tok opp plasset Tre inder bruk 1-2. Det var nedlagt etter dem. Valborg Jonesdtr anla sak mot husmannen sin i 1874 fordi han ikke ville skrive festeseddel. Sønnen Lars Sjøvangen møtte for Åsmund og festevilkåra ble innført i forlikskommisjonens protokoll..........Lars hadde søskneneAnna f 1840 Grindheim og VeÅsmund f 1842 til Indre Nes 23 a, Skånevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Takk for meir opplysningar, Arnfrid! Slektningen min hadde sett en Kaldheim på TV/avis og lurte også på om det var en slektning. Det ser jo ut som om forfedrane hennar berre budde på Kaldheim i kort tid, så det er vel ei anna slekt som heiter Kaldheim i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Fjellbergboka stadfestar det me alt har funne. Det står at Lars Osmundson kom frå Kaldheim i Etne, og han er oldefar til slektningen min. Bestefaren, Osmund Larsson, finn eg døypt i Fjellberg i 1871, det var vel like etter at familien flytta dit.Min slektning har likevel 'tilfeldigvis' nålevande slektningar som heiter Grindheim, men det er fordi dei begge har ein besteforelder frå Miljeteig (nabogarden til Skålnes)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Lars Osmundsens hustru, Kristine Pedersdatter, er vel også datter av Margrethe Åmundsdatter fra Ve og Peder Knudsen på Sjøvangen, slik at begge ektefeller var av Etne-slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.