Gå til innhold
Arkivverket

[#50103] Søren August Jacobsen ev. Haav født 31.5.1898


Gjest Tone Patrick
 Del

Recommended Posts

Gjest Tone Patrick

Prøver å finne opplysninger om min fars onkel Søren August Jacobsen, kan ev ha etternavnet Haav. Han er født 31.05.1898 i Gimsøy i Lofoten. Hans foreldre var Jacob Andreas Jacobsen og Magna Birgitte Haav. Har opplysninger om at han bodde i Arendal. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Jeg fant Søren August sin konfirmasjon i 1913 her (Nr 1) Permanent sidelenke: LenkeGjennom DIS Norge - Gravminner i Norge - fant jeg at han døde 27/3-1980. Videre opplysninger herfra: Rånadalen. Gravsted: Arendal. Kommune: Arendal. Kirkesogn: Austre Moland.Håper dette kan være til hjelp i videre søking.Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Sjekket Arendal Gravsted (Arendal kommune) på www.disnorge.no litt nærmere. ID Nr som tilhører Søren August Jacobsen's grav er 974165. Jeg ser at ID Nr 974166 ligger i samme felt, på samme rad og har samme gravnr. som Søren August Jacobsen. Vedkommende heter Gina Jacobsen. Hun er f 9/9-1900 og døde 18/4-1998. Kan dette være hans kone?Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.