Gå til innhold
Arkivverket

[#50104] Mollie eller Malla Christianson, f. Christiania (Oslo) 1865 - utv. Amerika 1883?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika har eg fått opplyst at:Mollie Wallaker, f. Christiansonskal vera fødd i (eller nær) Christiania (Oslo) 1.3.1865. Ulike folketeljingar frå Amerika oppgjev utvandringsår kring 1882/1884. Ho er stundom kalla Malla og andre gonger Mollie. Ho gifte seg kring 1887 med Nils Nilsson Wallaker frå Hafslo i Sogn. Dei to eldste sønene heitte Christian og Nils, so truleg har far hennar heitt Christian eller Christen til førenamn!?Eg finn ikkje vigsli i Wisconsin, og dødsattesten hennar er heilt blank når det gjeld namni til foreldri!So no vonar eg at einkvan dreg kjensel på denne jenta og kan fortelja meg m.a. kvar ho var fødd og stadfesta den oppgjevne fødselsdatoen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Hei ! Det er selvsagt umulig for meg å si om dette er henne men bare 1 Malla KristiansenLenkemvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ser av opplysningene under rubrikken attester (utflyttingen) at det står datoen 5.10.1879. Det er Mallas konfirmasjon (se nr. 11)[url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070110660054.jpg>LenkeForeldrene er husmann Kristian Haakensen og Gønner Gudbrandsdatter. Bostedet for Malla er Årstad og fødestedet er Amlieie nedre. Da er vel dette foreldrene hennes i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dette er jo berre heilt fantastisk! Hjarteleg takk til Jan Frode og ikkje minst til Grethe for glimrande funn! Det kan ikkje vera tvil om at dette er rett jente! Ingen Malla Christiansdotter er fødd på Austre Toten i 1865, og det skal vel godt gjerast at det finst to Malla Christiansdotter fødde på same dag i 1865...! Eg trur då meir på at Malla har vore tenestejente på Austre Toten og at denne staden er oppgjeven ved utvandringi frå Christiania i 1883...Eg finn forresten att foreldri som gifte i Ringsaker 9.4.1861, men kvar dei eigentleg hadde opphavi deira, er ikkje so godt å seia...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ved giftermålet til Mallas foreldre i 1861 står det at Christian Haagensens far heter Haagen Johnsen og Gønners far heter Gudbrand Halvorsen. Blant døpte i Ringsaker i 1828 finner jeg en Christian, sønn av Haagen Johnsen og Marthe Larsdatter nedre Setereie (se nr. 152) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070110640517.jpg>Lenke Dette er den nærmeste Christian Haagensen jeg hittil har kommet… Dette vil jeg tro er faren hans, Haagen Jonsen, husmannssønn på Sæther i 1801 – foreldre Jon Gulbrandsen og Inger Haagensdatter LenkeSå finner jeg dette blant utflytterne fra Ringsaker – kan dette være faren til Christian Haagensen? Det står Sætereie på denne Haagen… Lenke Gønner Gudbrandsdatter var 27 år ved giftermålet. Vil tro at dette er dåpen hennes i Ringsaker i 1834, datter av Gudbrand Halvorsen og Boel?? Andersdatter LenkeI 1865 finner jeg en enke Boel Andersdatter på 69 år i Ringsaker – kanskje dette er enka etter Gudbrand Halvorsen Lenke. Hun levde fremdeles i 1875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Christian Haagensen og Gønner hadde bl.a. en sønn Hans i 1865 som var 3 år. Kanskje det er Hans som er legdslem her i 1875Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for nye spennande innlegg som løyser spørsmåli mine om opphavi deira!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.