Gå til innhold
Arkivverket

[#50125] Kari Hansdtr Vingen, død Davik 1868 - etterkomarar?


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Årstein Svihus

Etter det eg kan sjå hadde Kari fem born frå første ekteskapet med Anders Andersson. Tre av desse gifta seg og budde i Rugsund sokn, i alle fall ei tid. Men det ser ut til at denne slekta etterkvart flytta ut av prestegjeldet. Dei som lettast kan sporast er truleg dottera Anne Birte (f. 1821) og ektemannen Kristian Kristianson. Dei flytta til Ålesund i 1875 saman med borna Kristian (f. 1862), Ole (f. 1854) og Andreas (f. 1860).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk for dette! Eg har då tydelegvis ikkje funne alle borna - eg har Anne Berte, Kristiane og Hans, men kven var dei andre to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Årstein Svihus

Bare hyggeleg. Det var Ragnhild f. 1828 og Ole f. 1832. Ole døydde i 1852. Ragnhild er mest truleg den same som Ragnhild Andersdotter som var tenestejente i Berle i 1865. Eg har ikkje funne henne i folketeljingane frå 1865 og 1875 for Davik, ei heller fann eg ho i folketeljinga frå 1900. Då ho døyr i 1920 er ho ugift og busett i Kolsetvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Årstein Svihus

For å korrigere meg sjølv: Det eg meinte var at eg ikkje har funne ho i folketeljingane frå 1875 og 1900. I folketeljinga frå 1865 er ho truleg nemnt under Berle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk - då har eg lokalisert 'Kristian og Ane' i Ålesund 1900, og truleg også døtrene Susanne og Sara, men dei andre har eg ikkje funne. 'Kristian 1862' skal elles vere Kristianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.