Gå til innhold
Arkivverket

[#50132] Benjamin Martin Benson - f. Noreg 17.9.1875, utvandra 1885 til Minneapolis, MN!?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Benjamin Martin Benson, fødd i Noreg 17.9.1875, skal ifølgje FT1910 ha utvandra i 1885 og busette seg i Minneapolis, MN der han var jarnbanefunksjonær. Han døydde i Minneapolis, MN 6.1.1960.Er det nokon som kan tipsa meg om det norske opphavet til denne karen? Og kva namn hadde han i Noreg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Bernhard Berntsen f 1875 under her kan være verdt å sjekke.[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=28&filnamn=EMIOSLO&gardpostnr=69497&merk=69497#ovre>LenkeSelv om Ft 1875 oppgir fødested Eidsvoll, klarer jeg ikke å finne han døpt der. Samme ft oppgir sedvanlig bosted til å være Kristiania. Det kan være han er døpt i Kristiania.Ft 1875:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

US census 1900 for Minneapolis (District 80, sheet 7a) viser:Benson, H, f. mai 1850 i Norge, innv. 1885, painter.Lena, wife, f. jan. (?) 1846 i Norge.Ole, sønn, f. des. 1872 i Norge, painter.B. M., sønn, f. sept. 1875 i Norge, caller at CM + ?? ((mulig det også står RR, som i railroad)).M. J., datter, f. mar. 1877 i Norge.L. C., sønn, f. des. 1878 i Norge, painter.H. M., sønn, f. aug. 1883 i Norge, high school.Innv.år er er ukjent (un.) for alle unntatt familiefaren.(tar forbehold om eventuelle feillesinger av initialer og månedsnavn - bør sjekkes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Geir og Arne for spennande innlegg som synest prova at Benjamin Martin må høyra til denne huslyden, om enn med eit noko anna namn...Eg ser at namnekombinasjonen Bernt Martin finst på Eidsvoll (barnedåp om lag eit år før!), men finn ikkje ''vår'' Bernt Martin døypt på Eidsvoll. Det spørst om ikkje han er fødd i Christiania likevel...?Kanskje einkvan kan greia finna barnedåpen?Nok ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er i allefall storebror Ole [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=dp02371872&gardpostnr=2378&personpostnr=18669&merk=18669#ovre>LenkeOg foreldrenes giftermål i 1875 LenkeSønnen Christian Fredrik er døpt i Eidsvoll i 1879 LenkeHer er familien i f.t. for Kristiania LenkeDa bor familien Grünersgate som tilhører Paulus menighet. Og her er dåpen i Paulus kirke: Martin Bernhard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for siste gode innlegg! Den siste 'linken' fungerer ikkje, men eg trur deg på ditt ord! At Martin Bernhard er døypt i Pauluskyrkja. So kan ein saktens spekulera på kvar han er fødd...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for ny vellukka freistnad. No gjekk det bra, og alt er ''perfect''. Problemet er heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.