Gå til innhold
Arkivverket

[#50135] Fyrste leiermål - kvar kan ein finne det?


Gjest Atle Brandsar
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg finn ikkje det fyrste leiermålet til Hans Langøygard i kyrkjebøkene, kvar kan eg då leite? Finst det noko strafferegister av noko art ein kan leite i her? Barnebarna hans var ukjende med det at han skal ha hatt born før ekteskap (utanom Embjørg her; Lenke - nedst på sida, nr. 1 i 1879)Nokon som har gode råd?mvh, Atle Brandsar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Jeg antar at du har undersøkt ei tid bakover i kirkebøkene for dette soknet. Har du sett i andre sokn i samme prestegjeld? Kan barnet ha vært dødfødt?Hvis barnet har blitt døpt i et annet prestegjeld, burde presten ha fått melding om det. Fins det et prestearkiv hvor prestens brevjournal for disse åra er bevart? Jeg har vært borti innkomne meldinger fra andre prestegjeld.Kan det ha blitt reist bidragssak?Noen straff var det nok ikke snakk om på denne tid - så fremt det ikke var kvalifisert leiermål (tre barn med tre forskjellige personer). I slike tilfeller vil samtlige barn være nevnt i anledning justissak.Lykke til!Mvh Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Hei Arne, og tusen takk for svar! Eg har undersøkt kyrkjebøkene heilt ned i konfirmasjonsalderen til Hans, og fann ikkje noko. Dei scanna kyrkjebøkene for Garmo går berre til 1877, så eg sjekka resten i kyrkjeboka for Lom. Det eg _ikkje_ har gjordt, er å sjekke kyrkjebøkene for Vågå, Garmo ligg tett til Vågå. Det er vel vanlegast at det er i soknet til mora at bornet vart døypt...om barnet var daudfødd eller ikkje - veit vi ikkje.Nei, eg veit ikkje om noko prestearkiv. Det finns kanskje forutan at eg veit det, da...om det er det, så finns det nok meldingar, ja.Bidragssak? Tja, det veit vi heller ikkje.Nei, då var det nok ikkje kvalifisert leiermål, sidan det vart berre to born med to forskjellige.Tusen takk! Eg trur eg treng det!mvh, Atle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.