Gå til innhold
Arkivverket

[#50139] Johan Monsen Leknes, gift med Johanna Hansdatter ca. 1895 Hordaland.


Gjest Chris Keronen
 Del

Recommended Posts

Gjest Chris Keronen

Hei! Jeg leter etter information om Johan Monsen Leknes. Det eneste jeg vet er at han var taklegger i Bergen og gift med Johanna Hansdatter f. 5. Apr 1875 i Stord, Hordaland.Om noen har information om Johans fødsel, hans foreldre (og gjerne videre bakover), og nærmere detaljer om deres giftemål, hadde jeg vært glad om dere kunne hjelpe til! Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er sannsynligvis far til Johan som ugift på Leiknæs i Hammer ved fT 1865. Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er Johanna ved FT i 1900 i Bergen. Her står også mannen Johan oppført og det står feilaktig at hun er født i Staads prestegjeld, som er feilskrevet for Stord prestegjeld. Se Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er Lars Gudmundssons (26 aar) ekteskap med enken Ingeborg Olsdt Leknes (38 aar) f. Ekanger: LenkeHans far: Gudmund OlsenHennes far: Ole Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ekteskapet til Johannes Thomassen Öv; Sagstad (28 aar) og Kari Hansdtr Erstad (22 aar): Lenke Hans far: Thomas AndersenHennes far: Hans Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Anna Nilsdtr Erstad med foreldre i 1801: far: Nils Michelsen Erstad gift 2. gangmor: Ingeborg Nilsdtr Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Gudmund Olsen Liland gift med enka Mageli Olsdt Leknes i 1812 er vel gode kandidater som foreldre til Lars Gudmundson Leknes: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=HAMREVIG&gardpostnr=4057&merk=4057#ovre>LenkeHun var vel i fra Klubben og dette ser ut til å være hennes förste ekteskap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da er vel dette foreldra (gift 1810)til Johannes Tomassen Sagstad som ble gift med Kari Hansdtr Erstad: LenkeFar: Tomas Anderson MaatvetMor: Marta Halsteensdtr Sagstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chris Keronen

Tusen takk for all hjelp! Her har jeg mye kjøtt på beina som jeg kan jobbe med!!! :)Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.