Gå til innhold
Arkivverket

[#50154] Gunnhild Nilsdotter - f. 24.12.1852 - utvandra 1883 til Wisconsin - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gunnhild Nilsdotter alias Cornelia Christenson, vert frå Amerika oppgjevi fødd 24.12.1852 og utvandra i 1883 (ugift) til Amerika. Utvandringsåret er oppgjeve slik både i 1900 og i 1910.Dødsattesten hennar frå Adams Co., WI 1919 syner at foreldri hennar heitte:Nils Christenson og Berit HelversonEg finn ikkje denne namnekombinasjonen hjå FamilySearch, so truleg er ikkje den kyrkjelyden der Nils og Berit budde, vorten registrert...Men kanskje er det nokon der ute som likevel dreg kjensel på denne huslyden og som kan fortelja meg kvar i Noreg Gunnhild kom ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hun utvandrer sammen med søsteren Ingeborg i 1883.Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Svene i Flesberg, Ministerialbok nr. II 1 (1879-1907), Utflyttede 1883-1889, side 173. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Gunhilds foreldre vies i 1844:Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Flesberg, Ministerialbok nr. I 6 (1834-1860), Ekteviede 1844, side 310. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for kjempeflotte opplysningar. Eg miste internettsambandet like etter at eg la inn denne saki i aftes, og no vart eg skikkeleg imponert når sambandet kom att! Problemet mitt er løyst 100%!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.