Gå til innhold
Arkivverket

[#50192] Gamle fotografier fra Skedsmo ønskes til Internettblogg


Gjest Kari Thingvold
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Thingvold

Jeg har nettopp fått et flyfoto som viser huset jeg ble født i og området rundt. Det ble jeg veldig glad for, og det henger nå over skrivebordet. Det finnes sikket mange gamle foto som andre vil ha stor glede av å se. Kanskje kan noe være akkurat det en trengte for å gi slektshistorien 'det lille ekstra'.Mange gamle foto blir kastet og tapt for alltid fordi eieren ikke lenger er interessert.Jeg lager nå en blogg med gamle bilder fra Skedsmo, men jeg har ikke så mye selv. Om det er noen som kan bidra med bilder, så vil det være flott. De vil jo da bli tatt vare på til glede for andre.Send foto med beskrivelse til skedsmofoto@gmail.comJeg håper at det er mange som er interessert i å bidra.Uidentifiserte foto kan er også interessante. Kankje andre vet hvem eller hvor bildet er tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Lenke kommer, men jeg håper på å få noen fler bilder først, slik at jeg får litt mer å vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.