Gå til innhold
Arkivverket

[#50196] Gustafva Olofsdotter fra Lur i Sverige


Gjest Bjørn R. Angeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg har fått opplyst i Sverige at Gustfva flyttet til Fr.stad fra Lur i 01.11.1873. Imidlertid finner jeg henne først i 1882(Fødselsdato stemmer) Lenke Hvor kan jeg finne eventuellt en tidligere flytting og hvor ble det av henne? Finner henne ikke i FT 1900.Bjang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Lur 1719-1920 143503F1 42940 SCB-kod: 143503 SD-suffix: F1 Kön: K Födelsedatum: 1840-04-14 Förnamn: Gustafva Adress: S Ek Mannens förnamn: Olof Mannens efternamn: Gudesson Kvinnans förnamn: Johanna Lisa Kvinnans efternamn: Andersdotter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn R. Angeland

Hei Hanne!Takk for det, men jeg har opplysningene om henne i Sverige, og slekten bakover. Det er i Norge jeg savner opplysninger om henne. Bjang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg har forsøkt å finne ut hvor det ble av Gustafva, men ikke lykkes. Flyttet hun fra Fr.stad eller endte hun sin dager her??Bjang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg forsøker igjen, da det må jo kunne finnes spor etter Gustafva. Jeg har ikke kunnet finne henne hverken i FT, flyttemelding eller døde, men det jo det med at øynene som ser!!!! Er det noen bra forslag der ute??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.