Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn R. Angeland

[#50196] Gustafva Olofsdotter fra Lur i Sverige

Recommended Posts

Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg har fått opplyst i Sverige at Gustfva flyttet til Fr.stad fra Lur i 01.11.1873. Imidlertid finner jeg henne først i 1882(Fødselsdato stemmer) Lenke Hvor kan jeg finne eventuellt en tidligere flytting og hvor ble det av henne? Finner henne ikke i FT 1900.Bjang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Lur 1719-1920 143503F1 42940 SCB-kod: 143503 SD-suffix: F1 Kön: K Födelsedatum: 1840-04-14 Förnamn: Gustafva Adress: S Ek Mannens förnamn: Olof Mannens efternamn: Gudesson Kvinnans förnamn: Johanna Lisa Kvinnans efternamn: Andersdotter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn R. Angeland

Hei Hanne!Takk for det, men jeg har opplysningene om henne i Sverige, og slekten bakover. Det er i Norge jeg savner opplysninger om henne. Bjang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hanne Ludvigsen

Noen ganger er det lettere å finne ut fremtid om man ser bakover. Var hun gift? Mvh Hanne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn R. Angeland

Mange takk til Hanne og Carsten. Dette var flotte greier, og en overraskelse.Bjang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg har forsøkt å finne ut hvor det ble av Gustafva, men ikke lykkes. Flyttet hun fra Fr.stad eller endte hun sin dager her??Bjang

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn R. Angeland

Jeg forsøker igjen, da det må jo kunne finnes spor etter Gustafva. Jeg har ikke kunnet finne henne hverken i FT, flyttemelding eller døde, men det jo det med at øynene som ser!!!! Er det noen bra forslag der ute??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solfrid Therese Stordalen Henriksen

Og du har ikke funnet henne i 'innflytta svenskar til østfold?Mvh Solfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive