Gå til innhold
Arkivverket

[#50205] Johan Knudsen fra Bergen g. på Skaland og Ingeborg Christophersdtr


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

Heis. 435 i Berg og Torsken bygdebok står følgende parJohan Knudsen fra Bergen g. på Skaland og Ingeborg ChristophersdtrHun skal være fra Indregård i Berg, men forfatteren har ikke nevnt noen indregård i Registret.Er det noen som har noe om henne? og hennes aner?Johan Knudsen som og kalles Møller fant han i Bergen Hans foreldre var Knud Rasmussen og Lisbeth Johnsdtr, Han var døpt 18/12-1777 i AA? kirken i Bergen, Hva står disse AA-ene for?Er det noen som har noe om hans foreldre omde ble gift eller. Faren var Møllerlærling i 1777. Ønsker opplysniger om Aner og eventuelle andre barn av dette parret.Så til Skaland igjen.Han var gift 3 ganger men ingen årstall er oppgitt for ekteskapene, er det noen som har noe?Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Dåpen det gjelder er denne:LenkeHvis du trykker på 'Dokumentasjon' når du er inne på denne basen (døypte i Bergen 1668-1815), så vil du finne at AA står for 'St. Jørgen hospital med Årstad sokn'.Odd Villy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heisom skrevet fant jeg dåpen hans, men finner ikke noe mer om hans foreldre i de andre databasene på nettet.Har og problemer med å finne Ingeborg i Berg og TorskenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddrun Ronessen

Hei. Her har du en ganske 'fyldig' oversikt over Ingeborgs foreldre, ekteskap og etterkommere.Mvh Oddrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

Heitakk for linken, den har jo en del opplysninger, men linkene internt i systemet virker ikke bestandig, men jeg fant det som ledet meg til Ingeborgs foreldre slik at jeg fant dem i Bygdeboken.Det er vel en GOOglekopi siden den ikke virker bestandig.Så nå er det interesant å vite om noen har noe på hennes mann fra BergenSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.