Gå til innhold
Arkivverket

[#50228] Bernt og Axeliane Fosse frå Time på Jæren til Minnesota - opphav og utvandring?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1865 for garden Fosse i Time på Jæren syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Bærnt Svendsen Husf. g Gbr og Selveier 1821 Ly Prgj.Axeliane K. Olsdatter hans Kone g 1828 Ly Prgj.Svend Bærntsen deres Søn ug 1853 Haa Prgj.Asseline Bærntsdatter deres Datter ug 1855 Haa Prgj.Anne M Bærntsdatter deres Datter ug 1857 Ly Prgj.Karen M Bærntsdatter deres Datter ug 1859 Ly Prgj.Axliane K Bærntsdatter deres Datter ug 1863 Ly Prgj.Ole Bærntsen deres Søn ug 1861 Ly Prgj.Peter Gundersen ug Føderaadsmand 1779 Haa Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Me finn att Axeliane Foss i FT1900 frå Minneapolis, MN. Ho er då enkje med fleire yngre born, og teljingi seier at dei utvandra i 1881, men seinare teljingar (1910, 1920, 1930) seier at utvandringsåret var 1882.Eg har søkt i dei skanna kyrkjebøkene for Time, men finn ikkje utvandring for denne huslyden korkje i 1881 eller 1882.Er det nokon med lokal kunnskap eller eventuelt med tilgjenge til bygdebøker for Time som kan oppklara desse spørsmåli for meg:* Kva år utvandra denne huslyden til Amerika? Og utvandra også faren Bernt Svendson, eller var det mori åleine med borni som utvandra?* Frå kva gard i Time (Ly) hadde Bernt Svendson opphavet sitt?* Frå kva gard i Time (Ly) hadde Axeliane Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med sommarhelsing frå Geilo,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

For å ta litt om Bernt først....Bernt Svendsen, født 24 MAI 1820, døpt 04 JUN 1820, Time, RogalandForeldre: Sven Berntsen & Axiliana Larsdr [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=500222890159&lds=1&region=12>Lenke Sven Berntsen & Axiliana Larsdr gifta seg i 09 JUN 1816 i Lye, Rogaland Hans far er Bernt Svensen, hennes far er Lars Larsen.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Axeliane Kristine Olsdr, født 01 DES 1828, døpt 07 DES 1828, Time, RogalandForeldre: Ole Olsen & Anne Margrete Andreasdr Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei igjen,disse finner man blandt emigranter fra Stavanger, men det står ikke noe årstall på de...Sven Berntsen Fosse, Anna Fosse, Bernt Svendsen Fosse, Sven Berntsen FosseJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter og Rune for spennande og nyttige innlegg.Eg bladde meg fram til vigsli i Time i 1853 og fekk soleis på plass opphavi til både Bernt (Lilleundem) og Axeliane (Lende).Men, eg stiller likevel eit spørsmål ved emigrasjonen til denne huslyden. Eg har frå før lært å vera skeptisk til desse ''konstruerte'' utvandrarlistene over Stavanger og undrer på:* Finst det noko sikkert prov på at dei verkeleg utvandra i 1881?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Sjekk hva som står i TIME GARD OG ÆTT.Det står en referanse til side 305 ved emigrasjonen.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Flere av personene står oppført flere ganger i utvanderlisten, så ved å sammenligne litt fant jeg flere ektefeller til barna.Bernt Svensen, 1820 - 06 MAI 1897, død i AmerikaAkseliane Kristine Lende Olsdtr Svensen, 01 DES 1828 - 26 JUL 1919, død i AmerikaSven Berntsen Svensen, 06 DES 1853 - 09 MAR 1903, gift med Emma BeckOle Berntsen Svensen, 16 OKT 1861, gift med Dina LarsonAnne Maria Svensen, 26 JAN 1857, gift med Scott BøndiAkseliane Kristine Svensen, 27 DES 1863 - 24 JUL 1885 1881, gift med AnderssonAne Berte Svensen, 07 NOV 1868, gift med Andreas Mikkelson 1902Sevrine Dortea Svensen, 19 OKT 1871, gift med Anders G.Hansson, født 10 OKT 1877Berta Gurina Svensen, 16 APR 1874 - 05 AUG 1925, lærer, gift med Jakob Dearing, født 14 MAI 1874Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter for nye interessante innlegg.Det er spennande opplysningar som kjem fram i siste innlegget. Den eg følgjer av desse borni er dotteri Ane Berte gift med Hans Andreas Mikkelson, og det er ho som i teljingane 1910, 1920 og 1930 er oppført som utvandra i 1882, og ved eitt høve finn eg òg søsteri Anna Marie Bundi som utvandra i 1883! Berre i 1900 står det utvandringsår 1881, og no lurer eg på følgjande:* Kan bygdebokforfattaren (eller ein forskar innan familien) ha nytta 1900-teljingi som kjelde for denne opplysningi? Veit du kven som har skrive denne boki? Kanskje me kan kontakta vedkommande for ''oppklaring''?PS: Eg har forresten problem med å finna dødsfallet til Ane Berte ''Anna B. Mikkelson'' i Amerika. Ætti oppgjev 1963, men i so fall døydde ho ikkje i Minnesota der ho alltid budde...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hvor fant du 1963? Har du boka?Time gards- og ættesoge ble utgitt i 1973 av Ola Aurnes og Roald Undheim.Det bor en Roald R. Undheim på Undheim i Time, Rogaland.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg ringte til den perosnen som du syner til, men han var berre 80 år gamal og ein generasjon for seint ute...! Både Ola Aurnes og forfattar Roald Undheim er avlidne for lenge sidan...Dødsåret 1963 har eg fått frå familie i Minnesota, men det er òg so mange år sidan at eg ikkje hugsar kven det var som oppgav det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.