Gå til innhold
Arkivverket

[#50248] Karine Martha frå Trondhjem (1863) og ætti til Nils Stahlem - kvar kom dei ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ekteparet Johannes og Christina Nelson frå Hafslo, busette i Rushford, Fillmore Co., MN var barnlause, men tok til seg tre fosterborn; det eldste av desse var:* Karine Martha, oppgjevi fødd i Trondhjem 19.7.1863. Ho må ha utvandra som barn til Amerika, men foreldri er ukjende. Ho vart sidan gift med ein engelskmann Wiliam Wills og flytte til California der Karine døydde 6.7.1956.Dødsattesten hennar har ikkje namn på foreldri, men informanten var:Miss Florence STAHLEM, a niece!Florence høyrer til denne huslyden som i 1900 budde i Valley City, Barnes Co., ND:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~STAHLUM, Nels, head, W, M, May 1855, 45, M, 25, Nor, Nor, Nor, 1862, 36, Na, Farmer.STAHLEM, Annie, wife, W, F, Feb 1858, 42, M, 25, 7, 5, Nor, Nor, Nor, 1869, 31.STAHLEM, Amelia, dau, W, F, Jun 1876, 24, S, MN, Nor, Nor.STAHLEM, Tilda G., dau, W, F, Apr 1886, 14, S, ND, Nor, Nor.STAHLEM, Nettie, dau, W, F, Nov 1889, 10, S, ND, Nor, Nor.STAHLEM, Mamie F(lorence), dau, W, F, May 1892, 8, S, ND, Nor, Nor.STAHLEM, Arthur D., son, W, M, Feb 1897, 3, ND, Nor, Nor.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dødsregisteret for North Dakota syner:Nels L. STAHLEM, fødd 15.5.1854, døydde i Barnes Co., ND 20.5.1927Dødsfallet til kona finn eg ikkje.Skal me tolka dødsmeldingi til Karine rett, so må anten Nels Stahlem ELLER kona Annie vera bror eller søster hennar....?Eg står fast og vonar at kanskje einkvan har tips å komma med?Hjarteleg takk på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter for spennande innlegg.Det ser jo ut til å vera rett Nils Larsson som du har funne frå Stalheim på Voss, men eg kan ikkje sjå at bygdeboki for Vossestrand nemner denne huslyden i det heile, og ikkje heller finn eg Nils i FT1865, so dei utvandra truleg før den tid.Dersom det er rett at Karine er fødd i Trondhjem, må det vera kona til Nils Stahlem som ''gøymer'' svaret på dette problemet...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei, står det ikke 1862 på Nels STAHLUM i 1900-tellinga for Valley City, Barnes Co., ND? Er det emigrasjonsåret?Da var Nils 8 år, hvilket betyr at han trolig emigrerte sammen med foreldrene.Det hadde vært spennende å finne familien i 1880-tellinga, men jeg kan ikke finne de hverken i Minnesota eller Dakota...? Eldste dattera Amelia er født i MN i 1876, neste er født 1886 i ND.Nils og Annie gifta seg trolig i MN ca 1876. Der kan du sikkert finne hennes patronym.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Du finner Stalheim i Voss bygdebok 3 - Gardssoge for Opheim sokn.Iflg ekteskapet mellom Lars Larsen og Kari Nielsdr fra 23 JUN 1850, så kan det se ut som at Lars da bur på gården Hægle.Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hei igjen.Det må være kona til Nils Larsen Stalheim som står listet under samme husholdning som John & Christina Nelson i Rushford, Fillmore, MN i 1880:Annie Larson (23), aka Annie StahlemMollie Larson (4), aka Amelia StahlemAnnie står oppført som enke, men det står også en note om noe 'missing', så den som er missing må være Nils L StalheimJan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jan Peter for glimrande observasjon. Dette er verkeleg STORT! Eg trur du har heilt rett med omsyn til Annie Larson - Stahlem, og eg spekulerer på om kanskje Annie var UGIFT i 1880 og at Larson ogso var jentenamnet hennar?I alle fall; her er dødsfallet til Anna Stahlem i Los Angeles Co., CA:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Name: Anna StahlemSex: FEMALEBirth Date: 19 Feb 1857Birthplace: Other CountryDeath Date: 22 Jul 1945Death Place: Los AngelesMother's Maiden Name: Sanderson~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Det er elles interessant å sjå at mori heitte Sanderson!Eg sender i dag ei tinging på utskrift av denne dødsattesten og reknar med å ha svar innan ei veke eller to...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Elen Anna, født 19. februar 1857, døpt 12. april i Beitstad. Foreldre Hmd. Christian Alexandersen og hustru Anna Margrete Jacobsdtr, Ulstadplads. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Wow! :)Da burde det gå ann å finne hennes opphav.Ellen Anna var jeg borti tidligere, i Fillmore MN.Så hvem er dette? LenkeLars L. Stalem ser da vitterlig ut som faren til Nils, alderen stemmer også, iflg ekteskapet fra 1850. Men kona er ny... :)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Sorry Arne, såg ikke post #10 fra deg... :)Jeg lurte litt på hvordan du kunne finne dåpen til Elen Anna sånn uten videre... :)Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin, Arne og Jan Peter for nye spennande innlegg. Det ser ut som varmen har fått fart på inspirasjonen hjå fleire, og no er faktisk problemet på det næraste heilt løyst.No sit eg att med følgjande spørsmål:* Kva år utvandra Christian Alexanderson og kona Anna Margrethe Jacobsdotter til Amerika (med døtrene Elen Anna og Karen Martha)?* Frå kva gard/plass i Stod hadde Christian Alexanderson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Beitstaden hadde Anna Margrethe Jacobsdotter opphavet sitt?Eg takkar på ny for kjempeflott ''teamwork'' og er berre svært nøgd med resultatet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Kan Anne Jakobsdatter ha gifta seg med Lars Larsen Stalheim ???Det ser da vitterlig slik ut! :) Se linken i (12).Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Arne og Jan Peter for nye innlegg.Eg trur du Jan Peter har rett i gissingi di om ekteskapet mellom Lars og Anna Margrethe.Men, uansett, so fann eg nettopp etter litt leiting utvandringi i Fosnes i mai 1868 for Kristian Alexanderson Frøvarp (46) og Anna Margrethe Jacobsdotter (47) med dei to døtrene deira. So er i alle fall den biten på plass!Men so var det opphavi deira då. Kanskje vigsli kan finnast?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Vet ikke om du refererte til kirkeboken i (18), men her er i hvertfall passasjerlisten for bark Johan, under ledelse av kaptein H. Hansen, avgang Bodø - Namsos 12 mai 1868, ankomst Quebec 14 juli:Christian A. Frøvarp (46)Amea Jacobsdatter Frøvarp* (46)Elen Christiansdatter Frøvarp* (11)Karen Christiansdatter Frøvarp* (5)http://www.norwayheritage.com/p_list.asp?jo=940Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.