Gå til innhold
Arkivverket

[#50250] Eit arvespørsmål -


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Vi skal omlag 90-100 år tilbake i tid.Fru A er gift med hr B og har 2 born med han. Fru A blir langvarig sjuk og er innlagt på sjukehus langt borte i 3-4 år. I mellomtida dekkjer hr B sine naturlege behov hos frøken C og får som resultat av det 2 born med henne.Fru A døyr av sjukdommen, og få år etter døyr ein av foreldra hennar. I skiftet er avdøde fru A ikkje nemnt, sjølv om begge borna hennar er i live på dette tidspunktet.Kan det tenkjast å ha samanheng med ovannemnde krumspring frå ektemannen si side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Nei, eg ville ikkje tru det heller, men leitar etter ei forklaring på kvifor barneborna ikkje er nemnde i skiftet etter bestefar. Dei 'lever' heller ikkje i familietradisjonen - den meiner å vite at fru A var barnlaus, medan eg positivt veit at dei levde lenge etter dette tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Dersom hr. B gifta seg med frøken C, og ho adopterte dei to borna hr. B hadde i ekteskap med fru A, vel å merkje før fru A døydde, så hadde ikkje borna arverett etter si biologiske mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Langås

Korriger meg hvis jeg er på villspor, men jeg mener det ikke var før adopsjonsloven på 1930-tallet at det kom 'sterk' adopsjon, hvor 'forbindelsen' (og dermed arveretten) til de biologiske foreldrene ble helt brutt. Fram til da hadde man svak adopsjon, hvor barnet hadde arverett etter biologiske foreldre. I og med at spørsmålet ligger '90-100 år tilbake i tid', må det være før den nye adopsjonsloven.Til Aase: Hvor mye av skiftet har du sett? Er det bare utlodning, eller har du vært innom registrering og skiftedokumenter? Hvis de to siste ikke er undersøkt, kan det stå noe der om at barna (eller noen på deres vegne) har fraskrevet seg arv?Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takk for gode innspel!(4) Hr B og frøken C gifte seg omlag 4 mnd etter at fru A døydde. Deretter gjekk det ca 3 år til dødsfallet som burde utløyst arv til borna.(5) Eg har ikkje sett heile skiftet, det burde eg nok prøve å få gjort, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.