Gå til innhold
Arkivverket

[#50255] Andrew (1846) og Amalie (1843) Olson - til England 1869 - vidare til Minnesota?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Kristine Olsdotter Oklevik frå Hafslo (1881-1952), i Amerika kjend som Kitty Nelson, døydde ugift i Sebastopol, CA. Dødsfallet hennar vart meldt av ''cousin'' Agnes Nelson (f. Olson, fødd Minnesota 25.3.1873).Agnes høyrer til denne huslyden frå Minneapolis, Hennepin Co., MN 1880:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~OLESON, Andrew R. 34 Nor Nor Nor teamsterOLESON, Emily 37 Nor Nor Nor wifeOLESON, Olaf 11 Eng Nor Nor sonOLESON, Clara 9 MN Nor Nor dauOLESON, Agnes 7 MN Nor Nor dauOLESON, Mollie 4 MN Nor Nor dauOLESON, Runhall 2 MN Nor Nor son~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~I 1885 ser huslyden slik ut:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~OLSON, Andrew 39 NorOLSON, Amalie 42 NorOLSON, Oluf 16 EngOLSON, Clara 14 MNOLSON, Agnes 12 MNOLSON, Mollie 8 MNOLSON, Reynold 6 MNOLSON, George 2 MN~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1900 syner at Olof/Olaf L. Olson var fødd i England i mai 1869, og me lyt vel gå ut ifrå at denne huslyden har sigla frå Noreg våren 1869 og at Olaf er fødd i ''transitt'' i England.MEN, er det mogeleg å identifisera desse foreldri? Dødsmeldingi til Agnes frå California oppgjev morsnamnet til Mathiesen, so me leiter m.a.o. etter ein Anders R. Olson med kone Amalie Mathias(dotter) som utvandra i 1869.Eg kan ikkje sjå at Andrew eller Amalie Olson på noko vis kan vera søsken til nokon av foreldri tril Kitty Nelson, so denne skyldskapen er eit ''true enigma''.Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gethe Flood

Fant denne:Andreas Reinholdt Olsen, gift 25.4.1867 i Trefoldighet menighet, Kristiania, med Anne Randine Amalie Mathisen…[url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060213040535.jpg>LenkeBrudgommen var 21 år, og det gir fødselår 1846. Bruden er 24 år, født i 1843.Her emigrerer Anders Reinholdt Olsen med kona Randine fra Kristiania i april 1869.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for interessant funn! Ingen tvil om at du har funne rette paret, og me har funne prov på at det her ligg føre ei stor ''løgn'' i California. For, so vidt eg kan sjå, har korkje Anders Reinholdt Olsen eller Anne Randine Amalie Mathisen noki tilknytting til Hafslo i Sogn...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gethe Flood

Jeg tenkte jeg skulle sjekke opp Antonius på 3/4 år... Vil tro at han er sønn av Anders og Randine.Hilsen fra et sommerhett Oslo, Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gethe Flood

Tok et foreldresøk i LDS/FS/IGI og fikk reslutatet: Emil Antonius Andersen, f. 6.5.1868, døpt 28.juni.1868 i Skoger, sønn av Anders Reinholdt Andersen og Anne Randine Amalie MathisenDette stemmer med innførselen i kirkeboka for Skoger (guttebarn nr. 84) LenkeDet skulle vel bety at Olaf, født i England, er sønn nr. 2… og at det bare er ett år mellom de to guttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Anne Randine Amalie var født 18.5.1843 og ble døpt i Garnisonsmenigheten 11.6.1843[url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060227070822.jpg>LenkeI FS/VRI har jeg funnet at Anne hadde en søster som het Elise Frederikke og en annen søster som het Emilie samt en bror ved navn Emil Anton. Jeg kan ikke gå inn på alle detaljene i søskenflokken her.Foreldrene skal være gift i Nes, Akershus 26.12.1842(nr. 49)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Lurer på om det er søstrene Anne (Randine Amalie) og Elise jeg finner som barnepiker på Pleiestiftelsen i Hegdehaugsveien, Tref. Meninghet, i 1865Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.