Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

[#50256] Om varme og inspirasjon - kvar er alle brukarane?

Recommended Posts

Eg er sikkert ikkje åleine om å leggja merke til dei få innleggi som er komne i Brukarforum dei siste døgeri. Kvar er folk? Det er jo ikkje fellesferie enno...?Sjølv let eg meg inspirera av tropevarme til ekstra innsats. Ikkje noko er betre enn at gradestokken nærmar seg 30 gradar øvst i Hallingdal, og alperoser og liljekonvall syner seg i all si prakt utanfor stoveglaset!Med venleg tropehelsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Selv er jeg forbauset over hvor mange som forblir foran PC-en. De siste to dagene har trafikken rett nok vært litt mindre enn snittet for de siste ukene, men vi registrerte nesten 300 000 nedlastede sider både fredag og lørdag, på tross av rundt 30 grader i skyggen i store deler av landet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Thingvold

Fredag, samme dag som det ble satt ny varmerekord, fikk jeg e-post fra to nye som er interessert i å være med å lage navneregistre. Det kom etter en måned med noe roligere tempo. Navneregisterets hovedside: [url="http://nr-norge.blogspot.com/>http://nr-norge.blogspot.com/Samtidig fikk jeg også foto fra to nye fotografer som jeg kunne legge ut på kirkefotobloggen. Se:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Sagflaat

Jeg plages ikke av varmen, her på Yttersia av Kvaløya ved Tromsø har vi 11 grader og havtåke :-(, med andre ord alldeles ypperlig vær til å sitte foran PC'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Cathrin Jegersberg

Sitter foran PC'en nå etter å ha tatt en deilig dukkert på morgenkvisten med min 'gamle moder'.Cathrin

bilete2844.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var ein fornøyeleg illustrasjon! Det er nok framleis litt for kaldt på ''Playa del Geilo'' til å praktrisera slik verksemd, i alle fall etter min smak; om nokre veker reknar eg med å blanda meg med andre ''culs blancs du nord'' på Bijou plage i Cannes med vasstemperatur mellom 25 og 28 gradar... og solfaktor 30+. Kanskje treffer eg på likesinna med bærbar PC og internett? Det er berre to dagar med bil i kvar retning, via Milano...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Peter Wiborg

Plages ikke akkurat med varme her i Melbourne heller! 14 grader og småkjølig idag, det merkes at vinteren har begynnt!Faktisk så hadde alpinanlegga sesongåpning her i Australia denne helga... jeg skulle gitt mye for å vært på svaberga i Grimstad-skjærgården i stedet nå..!Jan Peter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magne Pettersen

Er forferdelig varmt her nå, 30 grader i skyggen. Altfor varmt til å sitte ute i lengre perioder. Så derfor er det deilig å 'avkjøle' seg litt foran pc med en kald brus og isbiter. Og en eller annen kirkbok å titte i :DMen nå skal jeg hoppe ut i Drammenselva og kjøles ned. Gleder seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.