Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Alf Einar Johnsen

[#50298] Annette Gullaksdotter

Recommended Posts

Gjest Alf Einar Johnsen

God kveld! Forsøker å finne ut av følgende:Min tippoldemor Annette Gullaksdotter ble født den 03 juni 1870. Far hennes var Iver Johan A K Gullaksen og mor var Anna Danielsdotter/Dönnösdotter. Far var født i Voss. Annette var konfirmert i Evenes da familien flyttet dit etter 1875. Spørsmålet mitt/hjelpen jeg trenger er altså hvor hunble født slik at jeg kan finne henne i kirkebøkene og få stadfestet hvem hennes ekte mor var. Familien er registrert i folketelling av 1875 i Bergen men, der er ikke Annette inkludert (kun broren Julius). Trenger hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Hei Alf Einar!Tek meg den friheit å koma med litt utfyllande opplysningar om Annette: I fylgje konfirmasjon i Evenes 27. juni 1886 heitte ho Annette Johanna Gullaksdatter og ho skal vera fødd i Bergen. Fødseldato står oppgitt til 3. juni 1870. Dåpsdato manglar!Annette Johanna var nok uekte fødd, for Iver og Anna gifta seg ikkje før i 1875. Broren Julius (August), som er med i 1875-teljinga døde i 1879. Året etter, 12. febr 1880 fekk Iver og Anna ein ny gut, også kalla Julius August. Han vart døypt i juni 1880 i St. Jørgen, Bergen. Altså reiste ikkje familien nordover før etter sommaren 1880.Annette Johanna er egentleg ikkje ei Gullaksdatter, men ei Iversdattar. Kan ho stå i ei eller anna 1875-teljing som Annette Iversdtr, Johanna Iversdtr el. noko liknande?Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Marianne Bakketun

Tydleg litt av ei nøtt, denne Annette Johanna! Iver Gullaksen/Gulliksen/Gullachsen kom frå Rio på Voss, fødd i 1821. Han var ein allsidig herremann: musketeer, malermester og urmakar! Mor til Annette kom frå Sand i Ryfylke, fødd i 1837.Marianne Bakketun

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Alf Einar Ulvund Johnsen

Min tipp-tipp oldefar Ivar Gudleikson (far til Agnete/Annette) står altså her som født under edre Rjodo i 1821, men hans 'bragder' og tid i Ofoten står altså beskrevet under hans nevø Gudleik (f.1847). Er det noen som har tilgang til den originale Vossaboki og kan sjekke? Står også at han tilbragte tid i ulandet!?! Hvor??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Terje Sande

Vossabøkene finner du på internett LenkeIvar er omtalt under bnr. 4 på Nedre Rjodo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive