Gå til innhold
Arkivverket

[#50319] Feilmelding ved bruk av permanent lenke


Gjest Ketil Firing Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ketil Firing Hanssen

Dersom jeg etter å ha vært i 'listemodus' prøver å åpne en permanent sidelenke, får jeg denne feilmeldingen:Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 8784) limit 1' at line 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Har du et eksempel hvor denne feilen forekommer, gjerne med hvilken permanent sidelenke du bruker? Det virket greit for meg, når jeg prøvde på en tilfeldig liste. Men det kan jo være at en eller annen kombinasjon skaper feilen, så litt mere informasjon ville være fint. Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Jeg får feilmeldingen på alle permanente sidelenker, f. eks. denne: LenkeFeilen oppstår dersom jeg tidligere har valgt kirkeboktype, listetype og deretter en utvalgt kirkebok (slik at jeg er i listemodus). Feilen kan omgås ved å velge 'Opphev valg', men det er ikke intuitivt.Jeg får samme feilen på jobb-pc og hjemme-pc, med hhv. IE6 og IE7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Olav Broback Rasch

Får ikke feil på den du kom med nå Ketil :-) Bruker FireFox 2. Du lenket til Nord-Trøndelag fylke, Namsos, Ministerialbok nr. 768A05 (1865-1874), Ekteviede 1867, side 182. Her er 'min' lenke. Kanskje den funker? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Jeg får samme feil.Jeg forsøkte først lenken og så at den virket.Så gikk jeg inn i en kirkebok i listemodus, og deretter tilbake til denne siden. Forsøkte lenken på nytt og fikk feilmelding som i (1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Olav Broback Rasch

I dag funket ikke lenken, men når jeg selv hadde lagt inn en annen lenke som virket, og så trykte på Ketils lenke funket den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.