Gå til innhold
Arkivverket

[#50344] Jens Lorensen og Brynild Pedersdtr. Borgen i Sande.


Gjest Aksel Einar Mathiesen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er vel Lorine i ft 1801: LenkeEtter barnas navn, må det være rett.Finner ingen av de tre konfirmert i Sande, de må ha flyttet ut da faren döde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Takk til deg Kjellaug.Deres datter Larine blir viet til Paul Madsen den 7 juli 1778 i Skoger. De bosatte seg på Mellom Brastad i Lier / Buskerud. Videre nedover i tid har jeg rimelig god oversikt.Det jeg da er på leit etter er opphavet til Jens og Brynild.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ja, jeg skjönte det. Men det er jo lettere når du har en sånn noenlunde alder å gå etter.Faddere for barna kan og være en pekepinn-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aksel Einar Mathiesen

Hei Berit.Ved dpt. til barna er bosted oppgitt til; Borgen. Er det noen med tilgang til Sande bygdehistorie som vil slå opp på Borgen for å se om Jens og Brynild er omhandlet der på noe vis?På bakgrunn av ditt innl. Berit, så er det naturlig for meg å spørre om 'værket' og 'Borgen' er det samme sted?Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.