Gå til innhold
Arkivverket

[#50351] Feilmeldinger ved søk i kirkebøker


Gjest Tore Skjærstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Skjærstad

Har i løpet av de siste to dager hatt litt uklart søk gjennom bruken av kirkebøkene. Skanner gjennom kirkebøkene for Trysil, men noen ganger ender jeg opp i andre kirkedistrikt eller en annen kirkebøker enn den jeg startet i, og så får jeg følgende feilmelding ;Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen.Usually this error occurs when it is an error in the index database. Please report the error.Forklaring på hva som skjer her ?Mvh Tore Skjærstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Harald Jonson

Denne feilen kommer oftest av at sidetelleren ikke har begynt på nytt ved indeksering av en ny bok. Denne feilen er beskrevet mange ganger i forum for skannede kirkebøker. Lag et nytt innlegg der med beskrivelse av hvilken bok det gjelder. Da blir feilen normalt fikset i løpet av et par dager...mvh, Per Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.