Gå til innhold
Arkivverket

[#50369] Jensine Thune og dødsfallet hennar i Christiania 1906 - bus. Valkyriegt. 11 ?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dødsmeldingsprotokollen for Christiania fortel oss at:Jensine Marie Johanne THUNE, 80 1/2 år, busett i Valkyriegata 11, døydde i Vestre Aker 9.6.1906.Ho let etter seg seks myndige born, 2 ''her'' (Christiania), 1 på Moss, 1 i Aker, 1 i Bærum og 1 i Asker; ingen namn er oppgjevne!Eg tolkar meldingi slik at Jensine døydde hjå det barnet som budde i Aker, men at ho var busett i Valkyriegata 11 og at dødsfallet hennar skal vera innført i den kyrkjeboki som Valkyriegata sorterer under, men KVA KYRKJELYD i Christiania er no det?Kan nokon med lokal kunnskap hjelpa meg finna denne gravferdi innført? (Eg vonar at me kan få greie på fødselsdatoen til Jenine, som skal vera fødd i København!)PS: Gravferdsprotokollen for Vestre Aker for 1906 ser ikkje ut til å vera scanna enno...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Vet ikke hvilken menighet, men har forsøkt å nøste litt bakover. Dette har du vel fra før, men jeg tar det inn:I 1900 er det kanskje Jensine vi finner i Ruseløkkveien 61? Født år må vel bety 1825. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=f00301&gardpostnr=977&personpostnr=18001&merk=18001#ovre>Lenke. Her er i allefall datteren Live, f. 1854, nevnt. Hun er lærerinne ved Kr. folkeskole.Her er Jensine i 1875 med alle barna. Hun var enke da LenkeMannen til Jensine het Halvor Thune og kom fra Drammen. I 1865 er hun innført som Jensine Maren Johanne… LenkeHer er dåpen til de to eldste barna i Bragernes: Andreas Laurits i 1848 Lenke og Peter Christian i 1850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel faren til Jensine: Lars Tveta fra Drammen med familie i København, 1845København, København (Staden), Christianshavn Kvarter, Prinsensgade, Sidehuset til venstre, stuen, 285, FT-1845, C2161Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:Lars Tveta 41 Gift Arbejdsmand DrammenElse Marie Stekler 54 Gift Hans kone AalborgEmma Florentine Tveta 13 Deres datter KøbenhavnAne Helene Tveta 11 Deres datter KøbenhavnHans Larsen 37 Enke Arbejdsmand SonnerupKaren Andersen 37 Ugift Logerende, haandarbejde SoderupPeter Rasmusen 47 Enke Arbejdsmand FalsterMagrethe Jensdatter 49 Enke Logerende, haandarbejde Steenlille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Valkyrien ligger like ved Majorstua i Oslo. Hun er ikke begravet i Gml.Aker, Frogner. Døde i V-Aker og Uranienborg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Valkyrien ligger like ved Majorstua i Oslo. Hun er ikke begravet i Gml.Aker, Frogner. Døde i V-Aker og Uranienborg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe og Berit for spennande og interessante innlegg!Det meste av opplysningane om huslyden til Jensine er kjende frå før, men eg visste ikkje at ho hadde norsk far! Eg har tidlegare søkt FamilySearch etter fleire opplysningar om huslyden i Danmark, no ogso med namnet til mori, men framleis utan resultat. Og so er det so mange kyrkjelyder i København å bla igjennom...Elles er eg noko usikker på kvar bygrensene til Christiania gjekk i 1906. Dødsmeldingi kan tyda på at (Vestre) Aker IKKJE høyrde til Christiania den gongen og at dødsmeldingi IKKJE skulle vore med i prokollane for Christiania dersom Jensine budde i Vestre Aker då ho døydde...(?). Men kanskje låg Uranienborg innanfor bygrensa på den tidi..? Og so er sjølvsagt ikkje bøkene derifrå skanna...!Det kan sjå ut som me vert ståande fast på dette problemet, som til sjuande og sist gjeld fødselsdatoen hennar Jensine, eller kanskje einkvan har ei løysing ''på lur''...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Valkyriegt. lå etter hukommelsen i Fagerborg menighet i 1906. Hun kan dessuten ha dødd på Ullevål sykehus som lå i Vestre Aker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Geir for nytt innlegg. Etter dette høyrest det ut som Fagerborg er staden å leita etter gravferdi, men det er berre so synd at ogso dødsfalli i denne kyrkjelyden ser ut til å mangla mellom dei skanna kjeldene... Hadde eg berre vist dette då eg var på Riksarkivet i går og hadde nokre minutt til overs før eg gav meg i veg i bilkø...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.