Gå til innhold
Arkivverket

[#50452] Sanna Margr. (Andreasdtr) g. Olsen, f.i Overh NT flytta til (Øksn)Nordl, også?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Sanna var gift med Salomon Olsen. også f.i Overhalla.Salomon og Sanna og borna deira flyttar frå Overhalla 1886-7, dei flyttar til Øksnes. Salomon døyr der i 1898.Sanna er å finna her i FT 1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f01868&gardpostnr=67&personpostnr=515&merk=515#ovre>Lenke det står ug.budeie, men er nok rett dame.Lenke til ein annan debatt delvis over same tema.Sanna flytta deretter saman med ein son, Ole Martin og Petra til Svolvær. ho er funnen som fadder ved ein heimedåp til eit av barnebarna i 1908. I 1911 var det ein brann der huset deira(iflg. etterkomarar skal Sanna ha vore i live då også), brann ned.Ole Martin tok deretter med seg familien og flytta til Rypefjord(Hammerfest), men iflg. etterkomarar var ikkje Sanna med på flyttelasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Hanne Line Osberg Eide

Du skriver at du har sjekket i Svolvær, men har du sjekket kirkebøker i de områdene hvor barna bor, i tilfelle hun har flyttet til en av de. Bør også sjekke kirkebøker i områder hvor hun eller familien har bodd tidligere.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk for svar :-) Ja, eg har sjekka der eg veit ho hadde barn, men som du ser er det nokon eg ikkje veit kvar vart av.Dvs. Svein som eg hadde med temaet som er i lenka, er 'funnen' i Bergen, men ingen gjenlevande veit kvar det vart av Severine. Så det er sjølvsagt mogeleg at Sanna flytta til henne, men kvar var det :-/Eg har sjekka Bø, div. stader i Lofoten, Sortland Hammerfest(sjølv om familien seier at ho ikkje var med på flyttelasset )++, men utan resultat. Etterkomarane hennar veit heller ikkje kvar ho vart av.LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.