Gå til innhold
Arkivverket

[#50471] Dødsmelding Bergen 1940 (Johannessen)


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Dødsmeldingslista for Bergen syner:Ellen Kristine Johannessen, døydde i Bergen 10.11.1940 (side 154)Eg mistenker denne jenta for å vera fødd i Avaldsnes 17.10.1874 og at ho var gift med skomakar Mons Johannessen (som kanskje døydde 2.6.1915 (side 28)...)?Parfolket budde 1912 i Nykirkesmittet 2.Eg er på leiting etter:* Dødsdatoane til båe ektefeller og oversikt over ervingane deira?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var født 17. okt. 1874 og var enke etter Mons, død 'for 28 år siden'. Her nevnes særkullsbarn Aslaug Wergeland, Minde og 'fellesbarn' Solveig Johnsen, Mary, Leif og Gulborg Johannessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for spennande og nyttige opplysningar!Då veit me at dette er ''rett'' Ellen Kristine.Vidare spørsmål om Mons vert teke opp i eigi tema.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.