Gå til innhold
Arkivverket

[#50489] Feil Sigdal/Eggedal fødte og døpte 1818


Gjest Ivar Tyrhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Tyrhaug

Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen.Usually this error occurs when it is an error in the index database. Please report the error.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Jeg har ventet på disse skannede kirkebøkene, og ble derfor glad da det kom fler nye. Men det ser ut som det er mye galt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, henger meg på denne, for fortsatt popper 'error' opp når jeg titter på mange av disse sidene (gjelder Krødsherad),hilsen Astrid K. Natvig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, henger meg på denne, for fortsatt popper 'error' opp når jeg titter på mange av disse sidene (gjelder også Krødsherad),hilsen Astrid K. Natvig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

HeiTakk for tilbakemelding. Denne feilen gjelder alle bøkene som har kommet ut fra Buskerud denne uken, vi håper at problemet er løst i løpet av kort tid. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Når det gjelder Eggedal, så klarte jeg ved å bla/hoppe over mange sider fram og tilbake, å finne de sidene jeg var interessert i etterhvert. Men kanskje ikke så lurt å kopiere permanente adresser/linker til senere bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

De kirkebøkene fra Sigdal og Skoger som er lagt ut denne uka, er eksempler på soknedelte bøker, dvs. at de døpte f.eks. er delt inn i separate lister for hvert sokn (her: Sigdal, Eggedal og Krødsherad). Noen slike bøker har ligget ute lenge, men er vanskelige å finne fram i for brukerne. De fleste soknedelte bøkene er hoppet over under indekseringen, men vil bli indeksert og lagt ut nå framover.Vi må gjøre noen justeringer både i indeksdatabasen, indekseringsprogrammet og brukertjenesten for å kunne legge ut soknedelte bøker på en tilfredsstillende måte, dvs. slik at hvert sokn vises separat. Disse bøkene fra Buskerud er brukt som 'forsøkskaniner' denne uka, men forsøket var altså ikke helt vellykket.Vi håper å finne en fullgod løsning på dette i løpet av kommende uke, og vil da legge disse bøkene ut på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.