Gå til innhold
Arkivverket

[#50530] Emner som over tid faller ut av 'korga'


Gjest Svein Arnolf Bjørndal
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Fordelen med å ha temaer i 'korga' er på den ene side at de synes raskt med sin grønne skrift når det er bevegelse i en debatt, på den annen side at temaer man har merket seg, men hvor kanskje overskriften er misvisende i forhold til innholdet, er lettere å finne igjen etter en stund når man åpner 'korga' i stedet for å søke på måfå i hele basen.I det siste tilfellet er det da synd at temaer over en viss tid faller ut av 'korga', for slik blir de jo vanskelige å finne igjen. Jeg går ut fra at dette beror på at hver innlogget bruker bare har en begrenset plass til disposisjon, men er det mulig på sikt å gjøre noe med dette, så lenge det ikke er mulig å foreta søk på annet enn overskriften (og evt. stikkord som måtte være lagt inn) i temaene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Er det bare jeg som opplever dette 'utfallet' som et problem? Er alle andre lykkelige og fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg veit ikkje om eg har opplevd dette; i alle fall har eg ikkje lagt merke til det. Men eg ryddar ganske ofte i korga og fjerner innlegg utan vidare interesse - emne eg berre har svart på eller kommentert utan å vere engasjert i dei, så korga mi inneheld vel rundtom 30 tema i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg får først lista opp berre dei 50 nyaste tema i korga. Men går me på vis og trykkjer på alle, får me opp alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Det som skjedde da jeg sto i 'korgmodus' og trykket på 'vis alle', var at jeg fikk opp absolutt hele basen, og det var jo ikke det jeg var interessert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.