Gå til innhold
Arkivverket

[#50539] Lars Johns, f. 1844 Hersvik, Solund - Rognaldsvåg, Kinn i 1865 - Seinare lagnad?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Ref. FT1865 for Kinn; [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61437&gardpostnr=120&personpostnr=845&merk=845#ovre>Lenke- Kvar vart det av Lars Johan (som han er døypt) etter 1865?Foreldra hans og ein bror forsvann frå Solund omkring 1861, ref. debatt Lenke.- Kvar vart foreldra - Jon Lasseson & Kristine/Kristense Isaksdtr. - hans av?Broren Isak er attfunnen i Lindås der han dø i 1925.Lars Johan vart konfirmert 30.9.1860 (sjå lenke under), medan Isak sin konf. har eg ikkje funne i Askvoll.Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Askvoll, Ministerialbok nr. A 11I (1845-1864), Konfirmerte 1860, side 240.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Den eldste sønnen til Isak Johnsen og Anna Hansdatter, Kristoffer Elias, ble døpt i Lindås/Austrheim den 9.11.1879. Mener å se at det er en John Larsen blant fadderne. Kan det være den samme som John Lassesen…??Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Grethe!Lenka i (2) har eg frå før, men hadde ikkje oppdaga den John Larsen som er nemnd blant fadderne til KE. Han kan godt vere Jon Lassesson, iallefall er det nok denne John som d. 1900 og f. 1813 Lervåg (Jon Lassesson var f. 1814 i Dumba/Dumben, Solund): Lenke. Eg finn ikkje denne John Larsen ved FT1875 for Lindås.Kanskje vi er inn på rette sporet?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Då må vi starte søket på nytt etter Lars Johan og foreldra!Isak, broren til Lars Johan, sin konfirmasjon er ikkje funnen - heller ikkje kvar han oppheld seg ved FT1865.Takkar for all hjelp og innspel!MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk Toril,Då burde dette vel tyde på at Isak (og kanskje også foreldra) heldt seg i Kinn ved FT1865, men kvar?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I navneregisteret for døde 1855-1869 A-J, som Toril Osther referer til, fant jeg denne damen:1070 Christine Isaksdtr 49 k RognaldsvogKan det være den samme damen som er registrert her som nr. 10 – død i februar(?) 1865? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk igjen Grethe!Dette er nok ganske sikkert den Christine som eg er på jakt etter, ho var f. 1816 så alder ved død i 1865 stemmer godt!Kan dette tyde på at mann hennar var død før 1865?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Har prøvd å finne Lars Johan i KB for Kinn, evt om han gifte seg der. Det som ligg på sidene til Torill gir ikkje noko svar og eg slit med å lese KB (vigde) fra 1870-.- Vi veit no at ISAK vart konf. i Kinn i 1865, same året som mora dø. LARS JOHAN finn vi ved FT1865 i Kinn.- ISAK dukkar oppatt i Lindås i 1878 då han gifter seg - ISAK sin vidare lagnad er kjend.- LARS JOHAN 'forsvinn' (foreløpig) etter 1865 - det hadde vore fint om han kunne komme til syne att!- JON LASSESSON, mann til CHRISTINE ISAKSDTR., er heller ikkje å finne ved FT1865, så kanskje er han dø før 1865 (truleg enten i Askvoll (no Solund) eller Kinn) - det hadde vore fint om han lot seg finne att også.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.