Gå til innhold
Arkivverket

[#50559] Laurits Thomas Karlsen Eik og Elen Anne Birgitte Olivia Eriksdatter Rekdal


Gjest Geir Kåre Sandnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Kåre Sandnes

hei kan noen hjelpe mej litt videre her,det gjelder mine oldeforeldre laurits f.11.10.1876 i Vestrefjorden.Død 21.01.1948 gift med Elen f.01.02.1875 Fiksdal.død 20.02.1950 De fikk 6 barn. Jeg vet navnet på deres barn men skulle gjerne vist om noen kan hjelpe mej videre på Laurits og Elen forfedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel Laurits og Elen i f.t. 1900 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1900&knr=1529&kenr=022&bnr=0028&lnr=00>LenkeHer er dåpen til Elen (nr. 16) LenkeLurer på om dette er foreldrene hennes i 1900 Lenke. I dåpsinnførslen til Elen synes jeg det står Lovise på moren. Da er vel dette Erik Kristensen og Lovise Rigina Marta Olsdatter på Rekdal i Fiksdal sogn, Vestnes prgjeld i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjartan Brastad

Dette er den familien som bor på bruk nr 9 i Drynjesund. Du finner mer om din oldefars familie hvis du låner Bygdebok for Vatne, Band II. Under Eik, bruk nr 4, på side 631 står det om hans familie og hvor familien stammer fra. I samme bok finner du også dine oldeforeldre på side 692. Hilsen Kjartan Brastad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.