Gå til innhold
Arkivverket

[#50638] Skifteregister Østfold


Gjest Egil Fiane
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Fiane

Kyrkjebok A10 for Åmli manglar det meste, berre fødde 1885-1889 er med i nettutgåva.Den låg ute ei kort stund i 2006 i fullstendig form, men då med eit rotete register. Kva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei EgilTakk for tilbakemelding. Kirkebok A10 for Åmli er en sogneinndelt bok, og jeg har av den grunn slettet de få sidene av den som ligger ute på nett. De systemkyndige holder for tiden på med å teste ut indekseringsprogrammet i forhold til sogneinndelte bøker, med håp om å få til en fullgod løsning i løpet av kort tid. Når dette er i orden, vil vi indeksere og legge ut også disse bøkene. Riksarkivets Lars Nygaard har skrevet inn et innlegg, (7), om emnet i tema 50489: LenkeMvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Fiane

Hei Eg veit ikkje kva som har skjedd, men eg fekk melding på min e-post om at eg hadde oppretta emne om skifteregister i Østfold. Det har eg ikkje gjort, derimot skreiv eg eit innlegg om kyrkjebok A10 i Åmli!Helsing Egil Fiane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Leif Erik Otterå

Nå ble jeg nysgjerrig. Finnes det et skifteregister for Østfolg i digitalarkivet? Ville vært fint for oss som bor i et annet sted av landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.