Gå til innhold
Arkivverket

[#50661] Ingeborg Tomine Eriks. Alme, fødd Avaldsnes, Karmøy 1871 - til Amerika - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ingeborg Tomine Eriksdotter Alme, eldste dotter av verksarbeidar og seinare gardbrukar Erik Ellingson Alme på Visnes, seinare Velde, i Avaldsnes på Karmøy, var fødd i Avaldsnes 14.5.1871. Ho vart konfirmert i Avaldsnes i 1885, men då far hennar døydde i 1915, var Ingeborg busett i Amerika med ukjend adresse.Eg står ''bom fast'' når det gjeld lagnaden til denne jenta i Amerika, men kanskje er det nokon med detaljkunnskap om utvandringi frå Karmøy som har tips å komma med?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Grethe Flood

Dette er helt på siden av tema, men jeg ser at Erik Ellingsen Alme hadde en sønn Edvard Johan, døpt 1882 i Avaldsnes (nr. 51) [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070306640395.jpg>Lenke. Denne Edvard finner jeg i skipslistene i f.t. 1900 Lenke. Blant emigrantene fra Stavanger 1903-1928, finner jeg også Edvard Johan Alme i 1903 med destinasjon Montana Lenke, 7#ovre, i 1909 med destinasjon Montana Lenke og i 1925 Lenke. Her har jeg funnet ham på Ellis Island i 1903 Lenke og i 1909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for interessante innlegg. Eg ser at Edvard var fleire gonger i Amerika for å tena litt ''ekstra'', men diverre fortel ikke manifestet frå Ellis Island anna enn at han hadde ein ven Nels Knutson i Anaconda, MT. Søsteri er ikkje nemnd... Det er vel som å leita etter den berømte ''nåli''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nye opplysningar er dukka opp frå skiftet etter Erik Alme frå 1915:Ingeborg Alme var gift med Kristoffer Sundal og budde ''antagelig'' i New York.Eg har søkt i amerikanske kjelder, men finn ikkje nokon som liknar bortsett ifrå:* Ingeborg Sundahl, passasjer frå Oslo til New York 1952.Kanskje einkvan har tips eller tankar kring dette problemet?Eg takkar på ny for all god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.