Gå til innhold
Arkivverket

[#50667] Seilmaker Christiansen i Larvik


Gjest Sten F.Lilliedahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten F.Lilliedahl

HeiEr det noen som kjenner til seilmaker Abraham Christiansens foreldre? Jeg tror Abraham var født i Stavern/Vestfold, og var gift med ei Inger Marie.mvh Sten Lilliedahl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Seilmager Abraham Christiansen ble født 21.01.1802 i Kristiansand, døde 22.01.1857 i Larvik. Gift med Inger Marie Kristoffersdatter født i Stavern 08.10.1801. død i Larvik 11.02.1848. Gifte 27.06.1824 i Stavern. Jeg har registrert 8 barn på dem.Mvh. Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar F. Løsnes

Hei Sten,Jeg har foreldrene til Inger Marie Kristoffersdatter og noen av anene til Abraham Christiansen. Hvis jeg får e-post adressa de kan jeg sende det til deg hvis du vil.Hilsen Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Andersen

Jeg har en del opplysninger om Abraham Christensens bakgrund og deler gjerne med meg. Min kone har Abrahams sønn Michael Christian Christiansen som morfars morfar, men vi sakner en del om hans søsken og deres etterkommere. arvid.andersen@talab.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.